eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług warsztatowych w tym przeglądów technicznych dla samochodów służbowych Biura GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od września 2009r do września 2010r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Opole: Świadczenie usług warsztatowych w tym przeglądów technicznych dla samochodów służbowych Biura GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od września 2009r do września 2010r
Numer ogłoszenia: 294210 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług warsztatowych w tym przeglądów technicznych dla samochodów służbowych Biura GDDKiA Oddział w Opolu w okresie od września 2009r do września 2010r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu. Zamówienie obejmuje: 1.okresowe przeglądy techniczne i badania techniczne w Stacji Kontroli Pojazdów, 2.naprawy wynikające z przeglądów technicznych, 3.naprawy powstałe w wyniku awarii, 4.naprawy powypadkowe w tym blacharskie i lakiernicze, 5.serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów, wraz wymianą zużytych akumulatorów, 6.serwis i dostawę ogumienia, 7.holowanie niesprawnych samochodów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 1.100,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sto złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru Wykonawcy : a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia i godziny składania ofert . b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz.275 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 wraz ze wszystkimi zmianami 2.1.1 posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia ; 2.1.2. posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,00 zł PLN w tym na kwotę min. 100.000,00 zł od jednego zdarzenia lub w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert 2.2 mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . Wykonawca przedstawi w ofercie min. 2 osoby posiadające co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych , 2.3) Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami , wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował warsztatem świadczącym usługi serwisu i napraw położonym nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego wyposażonym minimum w : - stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego , kierowniczego , oświetlenia , zawieszenia , geometrii kół - stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika , układów elektronicznych , klimatyzacji , - stanowisko do diagnostyki napraw i wymiany ogumienia , - stacje diagnostyczną do rejestracji pojazdów (stacje kontroli pojazdów) 2.4 ) Doświadczenie zawodowe wykonawcy -w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zrealizowali ( zakończyli ) co najmniej : - jedna usługę napraw i przeglądów samochodowych o wartości min. 60.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z treścią formularza zawartego w SIWZ 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Oświadczenie finansowe o posiadaniu środków finansowych na Formularzu nr 3.2 ; 2.2.Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości o której mowa w warunku . 2.3. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 3.3 (Potencjał kadrowy ) ) . W przypadku , gdy Wykonawca wskaże osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 2.4. Wykaz posiadanego potencjału technicznego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie potencjał techniczny , którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych środków . 2.5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy zgodnie z treścią Formularza 3.5 wraz z dokumentami potwierdzającymi , ze wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rabat na części zamienne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - materiał bezpłatne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro ). Otwarcie godz. 11:00 pok. 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr referencyjny : GDDKiA-O/Op-R-2/49-230/01/2009..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.