To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29429 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Września: Sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368003 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny
52660100000, ul.
ul. Ratuszowa
1,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 4360880 w. 146, faks
614 362 500, e-mail
tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP - 271 / 127 / WGA / 2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. Zamówienie zostało podzielone na 11 części. część 1 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości działek przeznaczonych pod drogi gminne, poszerzenia dróg gminnych oraz inne tereny publiczne (zieleń, itp.) - szacunkowa ilość operatów: 30 część 2 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej - szacunkowa ilość operatów: 8 część 3 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, w tym : - określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej dla potrzeby realizacji art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów w nabywanej nieruchomości - szacunkowa ilość operatów: 20 część 4 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów - szacunkowa ilość operatów: 10 część 5 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości nieruchomości gruntowej sprzedawanej jej użytkownikowi wieczystemu - szacunkowa ilość operatów: 5 część 6 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste nieruchomości (działki) - szacunkowa ilość operatów: 15 część 7 - Wykonanie operatu szacunkowego - ustalenia wzrostu wartości działki spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (opłata planistyczna) oraz potwierdzenia ich aktualności do czasu wydania ostatecznej decyzji o ustaleniu opłaty planistycznej - szacunkowa ilość operatów: 10 część 8 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia w celu określenia wysokości opłat związanych z dzierżawą i najmem nieruchomości lub ich części, lokali użytkowych oraz innych opłat, w szczególności: - z tytułu dzierżawy lub najmu nieruchomości zabudowanych stałymi lub tymczasowymi obiektami budowlanymi np. pawilonami handlowymi, garażami; - z tytułu dzierżawy nieruchomości stanowiących ogrody działkowe oraz wykorzystywanych na cele rolnicze, rolniczo - ogrodnicze, urządzenia zieleńców i ogródków przydomowych; - przeznaczonych na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej lub jej części stanowiącej własność, oddanej w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem lub użytkowanie wnioskodawcy; - przeznaczonych na prowadzenie działalności niezarobkowej, w szczególności charytatywnej, kulturalnej, oświatowej, sportowej oraz na cele publiczne; - z tytułu oddania nieruchomości w trwały zarząd; - określenie wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności określonych w kodeksie cywilnym - szacunkowa ilość operatów: 20 część 9 - Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, w celu określenia wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz w częściach wspólnych budynku - szacunkowa ilość operatów: 40 część 10 - Wykonanie inwentaryzacji budynków wraz z określeniem udziałów w częściach wspólnych budynku oraz ułamkowej części prawa własności w działce, na której położony jest budynek - szacunkowa ilość inwentaryzacji: 2 część 11 - Wykonanie inwentaryzacji lokali wraz z aktualizacją udziałów w częściach wspólnych budynku i gruntu - szacunkowa ilość inwentaryzacji: 10
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
70000000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości działek przeznaczonych pod drogi gminne, poszerzenia dróg gminnych oraz inne tereny publiczne (zieleń, itp.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5535.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2760.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, w tym : - określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej dla potrzeby realizacji art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów w nabywanej nieruchomości |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4305.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1450.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2152.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu określenia wartości nieruchomości gruntowej sprzedawanej jej użytkownikowi wieczystemu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT725.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1150.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - w celu aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste nieruchomości (działki) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2175.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3075.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - ustalenia wzrostu wartości działki spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (opłata planistyczna) oraz potwierdzenia ich aktualności do czasu wydania ostatecznej decyzji o ustaleniu opłaty planistycznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3447.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia w celu określenia wysokości opłat związanych z dzierżawą i najmem nieruchomości lub ich części, lokali użytkowych oraz innych opłat |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7355.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, w celu określenia wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz w częściach wspólnych budynku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7960.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynków wraz z określeniem udziałów w częściach wspólnych budynku oraz ułamkowej części prawa własności w działce, na której położony jest budynek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji lokali wraz z aktualizacją udziałów w częściach wspólnych budynku i gruntu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2952.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Września
- Obsługa serwisowa w zakresie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Drager
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Września
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.