Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Kamienna Góra: na dostawę sprzętu medycznego używanego na sali operacyjnej
dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 294431 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zaklad Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę sprzętu medycznego używanego na sali operacyjnej dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 20/2011 na jednorazową dostawę nowego sprzętu medycznego używanego na salach operacyjnych dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu medycznego używanego na salach operacyjnych w którego skład wchodzi 9 zadań: zadanie nr 1 znormalizowany wózek anestezjologiczny i pojemnik plastikowy na odpady komunalne - 2 szt zadanie nr 2 doposażenie aparatu do znieczuleń - 1 szt zadanie nr 3 stolik Mayo - 1 szt zadanie nr 4 stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami - 2 szt zadanie nr 5 stoliki pomocnicze - 2 szt zadanie nr 6 wózki do worków foliowych pojedyncze - 10 szt zadanie nr 7 podesty operacyjne - 2 szt zadanie nr 8 podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną)- 1 szt zadanie nr 9 stojak na miski - 2 szt Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części j/w. Warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane urządzenia winny być kompletne, fabrycznie nowe i w pełni sprawne. Oferowane urządzenia winny spełniać wymagania techniczne opisane w SIWZ, gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 2) Urządzenia winny posiadać wszelkie aktualne (ważne) dokumenty, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne bądź inne świadectwa dające prawo do obrotu w placówkach medycznych. Wyrób winien być oznaczony znakiem CE i spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych. 3) Szczegółowe parametry: zadanie nr 1 - znormalizowany wózek anestezjologiczny składający się z blatu roboczego czterech szuflad, 3 szuflady wyposażone w organizery do segregacji leków, 1 szuflada głęboka na płyny infuzyjne; nadstawka umieszczona na wysięgniku ze stali nierdzewnej z wyposażeniem np. 9 uchylnych pojemników lub szuflad oraz z pojemnikiem na cewniki do odsysania. Jeden wózek może posiadać dodatkowy boczny blat roboczy służący np. do rozłożenia zestawu do znieczulenia podpajęczynówkowego lub wkłucia centralnego i plastikowy pojemnik na odpady komunalne zadanie nr 2 - doposażenie aparatu do znieczuleń monitor czynności życiowych;EKG, TT, oddech, pulsoksymetria (SpO2), kapnografia CO2, temperatura, RR - (ciśnienie NIBP) Monitor gazów anestetycznych i mechaniki oddechowej, monitor zwiotczenia mięśniowego, monitor głębokości znieczulenia zadanie nr 3 - Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej, za pomocą dźwigni nożnej, blat obracany w poziomie o 360 stopni, podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kołkami o średnicy 80 mm, wszystkie kółka wyposażone w blokadę, oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, wymiary zewnętrzne: 740x440x960/1365 mm, znak CE zadanie nr 4 stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami: - stolik z jednym blatem prostym montowanym na stałe, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą), oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, które chronią wyrób przed uszkodzeniem znak CE o wymiarach zewnętrznych ok. 1270x765x880 mm 1000x650mm zadanie nr 5 stoliki pomocnicze (stolik opatrunkowy) stolik z blatem prostym i półką montowanymi na stałe, odległość między blatem a półką wynosi 455 mm, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą) oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, znak CE, wymiary zewnętrzne - wymiar blatu: 1070x765x880 mm 1000 x 650 mm zadanie nr 6 wózek do worków foliowych wózek do worków foliowych pojedynczy, wózek z pokrywą podnoszona nożnie, wózek z uchwytami do worków foliowych, podstawa z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą, wymiary zewnętrzne: 415x440x910 mm -100 l - 5 szt oraz 415 x 440x1050 mm - 120 l - 5 szt zadanie nr 7 podesty operacyjne (podnóżki) podest jednostopniowy wykonany ze stali kwasoodpornej, podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu), na powierzchni paski antypoślizgowe, wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne o wymiarach dł. w mm 500x300x120 zadanie nr 8 podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną) stojak na pięcioramiennej podstawie z kółkami antystatycznymi o średnicy 50 mm, wszystkie kółka z blokadą, regulacja wysokości w zakresie 100 - 1140 mm za pomocą hydraulicznej pompy nożnej, zasilanie - 230 V/600 W, przewód o długości 3 mb, w wyposażeniu dwie miski wykonane ze stali nierdzewnej o poj. 6 l, termoregulator nagrzewania płyty w zakresie 0-120oC, regulacja temperatury za pomocą pokrętła, maksymalna temperatura podgrzewania płynu do 70 oC, wymiary: 560x560x1000/1140 mm, znak CE zadanie nr 9 - stojak na miski stojak na pięcioramiennej podstawie z 5 kółkami o średnicy 50 mm (dwa z blokadą), dwie miski zdejmowane o pojemności 6 l - wymiary zewnętrzne: 560x580x850 mm maksymalne obciążenie stojaka: 12 kg, znak CE 4) Sprzęt winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie - jeżeli dotyczy. 5) Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp. 6) Dostawa towaru winna nastąpić w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu winien być wliczony w cenę urządzenia. 7) Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany towar oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym o ile dotyczy. W sprawach nie obwarowanych siwz mają zastosowanie właściwe przepisy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 1 dostawie (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Inne dokumenty: - Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał B - instrukcja obsługi w języku polskim zał C - karta gwarancyjna zał D - oryginalny prospekt zał E - atesty zał F
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załączniki: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d* 1.5 formularz cenowy nr e** 1.6 oświadczenie z art . 44 zal nr f 1.7 projekt umowy zał nr g 1.8 podwykonawcy zał nr h 1.9 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr j
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy: Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, nieistotne zmiany umowy, zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie
dział zam. publ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: znormalizowany wózek anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składający się z blatu roboczego czterech szuflad, 3 szuflady wyposażone w organizery do segregacji leków, 1 szuflada głęboka na płyny infuzyjne; nadstawka umieszczona na wysięgniku ze stali nierdzewnej z wyposażeniem np. 9 uchylnych pojemników lub szuflad oraz z pojemnikiem na cewniki do odsysania. Jeden wózek może posiadać dodatkowy boczny blat roboczy służący np. do rozłożenia zestawu do znieczulenia podpajęczynówkowego lub wkłucia centralnego i plastikowy pojemnik na odpady komunalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: doposażenie aparatu do znieczuleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor czynności życiowych;EKG, TT, oddech, pulsoksymetria (SpO2), kapnografia CO2, temperatura, RR - (ciśnienie NIBP) Monitor gazów anestetycznych i mechaniki oddechowej, monitor zwiotczenia mięśniowego, monitor głębokości znieczulenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stolik typu Mayo do instrumentów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej, za pomocą dźwigni nożnej, blat obracany w poziomie o 360 stopni, podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kołkami o średnicy 80 mm, wszystkie kółka wyposażone w blokadę, oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, wymiary zewnętrzne: 740x440x960/1365 mm, znak CE 4) Sprzęt winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie - jeżeli dotyczy. 5) Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp. 6) Dostawa towaru winna nastąpić w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu winien być wliczony w cenę urządzenia. 7) Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany towar oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym o ile dotyczy. W sprawach nie obwarowanych siwz mają zastosowanie właściwe przepisy ustawy Pzp. Szczegółowe warunki usługi określa się w umowie zał nr g..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stoły zabiegowe opatrunkowy z ogranicznikami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stolik z jednym blatem prostym montowanym na stałe, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą), oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, które chronią wyrób przed uszkodzeniem znak CE o wymiarach zewnętrznych ok. 1270x765x880 mm 1000x650mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: stoliki pomocnicze (stolik opatrunkowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik z blatem prostym i półką montowanymi na stałe, odległość między blatem a półką wynosi 455 mm, uchwyt do prowadzenia umieszczony przy krótszym boku, wyrób na kółkach o średnicy 100 mm (dwa z blokadą) oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża, przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, znak CE, wymiary zewnętrzne - wymiar blatu: 1070x765x880 mm 1000 x 650 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wózek do worków foliowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek do worków foliowych pojedynczy, wózek z pokrywą podnoszona nożnie, wózek z uchwytami do worków foliowych, podstawa z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą, wymiary zewnętrzne: 415x440x910 mm -100 l - 5 szt oraz 415 x 440x1050 mm - 120 l - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: podesty operacyjne (podnóżki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podest jednostopniowy wykonany ze stali kwasoodpornej, podest na czterech nóżkach regulowanych w zakresie 20 mm (możliwość wypoziomowania podestu), na powierzchni paski antypoślizgowe, wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne o wymiarach dł. w mm 500x300x120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: podgrzewacz do soli (stojak z misą podgrzewaną).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak na pięcioramiennej podstawie z kółkami antystatycznymi o średnicy 50 mm, wszystkie kółka z blokadą, regulacja wysokości w zakresie 100 - 1140 mm za pomocą hydraulicznej pompy nożnej, zasilanie - 230 V/600 W, przewód o długości 3 mb, w wyposażeniu dwie miski wykonane ze stali nierdzewnej o poj. 6 l, termoregulator nagrzewania płyty w zakresie 0-120oC, regulacja temperatury za pomocą pokrętła, maksymalna temperatura podgrzewania płynu do 70 oC, wymiary: 560x560x1000/1140 mm, znak CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: stojak na miski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak na pięcioramiennej podstawie z 5 kółkami o średnicy 50 mm (dwa z blokadą), dwie miski zdejmowane o pojemności 6 l - wymiary zewnętrzne: 560x580x850 mm maksymalne obciążenie stojaka: 12 kg, znak CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW PRZEZ POWIAT KAMIENNOGÓRSKI - ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI
- Dostawa leków i wyrobów medycznych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- 6/25 - Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
- Dostawa urządzeń medycznych dla nowego Bloku Operacyjnego Oddziału Urologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.