Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Gdańsk: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek
Numer ogłoszenia: 294436 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek w asortymencie i zgodnie w wymaganiami określonymi w Formularzu Cenowym będący załącznikiem do SIWZ, w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z terminem ważności nie krótszym niż 10 miesięcy dla Pakietów 1-9 oraz nie krótszym niż 6 miesięcy dla Pakietu 10. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu gospodarczego (budynek nr 19) w siedzibie Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, określającymi każdorazowo asortyment oraz ilość, w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.16.15-4, 33.15.70.00-5, 33.14.16.41-5, 33.14.13.10-6, 33.19.00.00-8, 33.15.70.00-5, 33.19.00.00-8, 33.15.71.10-9, 33.15.71.00-6, 33.15.74.00-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.10-5, 38.90.00.00-4, 38.41.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Nawiązując do powyżej zakreślonego punktu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy konkretnie przedłożyć zakresie Pakietu 1 pozycja 10-12 dokument w języku polskim przedstawiający badania kliniczne lub laboratoryjne potwierdzające, że poszczególne kaniule wykonane są z materiałów biokompatybilnych - zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) przedkłada oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Ilości wskazane w Formularzu cenowym zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie w celu sporządzenia i skalkulowania oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartości umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu cenowym. Wartość zamówienia określona umową stanowi wartość orientacyjną, w związku z czym, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w okresie trwania umowy dostawy w przypadku niewykorzystania całości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Sekretariat Dyrektora Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 31 pozycji Formularza cenowego, m.in. aparaty do podawania płynów infuzyjnych, cewniki, igły jednorazowego użytku, kaniule z biomateriału, kaniule motylki, koreczki do kaniul, pojemniki do dobowej zbiórki moczu, rurki Meyo, sondy do aspiracji, strzykawki jednorazowego użytku, wzierniki ginekologiczne, zgłębniki żołądkowe, rurki intubacyjne, aplikatory do pobierania płynów z butelek, maski do tlenoterapii, maski krtaniowe, opaski uciskowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.15.70.00-5, 33.14.16.41-5, 33.14.13.10-6, 33.19.00.00-8, 33.15.71.10-9, 33.15.71.00-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Materiały do kontroli procesów sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego, m.in. testy biologiczne do kontroli procesów sterylizacji w autoklawie parowym, testy biologiczne do kontroli procesów sterylizacji suchym gorącym powietrzem, testy chemiczne - paski do kontroli procesów sterylizacji w autoklawie parowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Ciśnieniomierze, stetoskopy, termometry bezdotykowe, pulsoksymetry, kołnierze ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji Formularza cenowego - aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi, stetoskopy, termometry bezdotykowe, laryngoskopy, łyżki jednorazowe do laryngoskopu, przenośne pulsoksymetry napalcowe, kołnierze ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6, 33.10.00.00-1, 33.14.17.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Rękawice medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje Formularza cenowego - rękawice diagnostyczne nitrylowe niejałowe, rękawice jałowe, rękawice z folii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Wanienki do dezynfekcji sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego - wanienki do dezynfekcji sprzętu medycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Fartuchy foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego - fartuchy foliowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Materiały medyczne inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji Formularza cenowego - kieliszki do leków, jednorazowe pojemniki do zużytych igieł, pojemniki do moczu, pojemniki do kału, szpatułki lekarskie, baseny sanitarne, kaczki sanitarne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0, 33.16.94.00-6, 33.14.16.15-4, 44.61.90.00-2, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Wyroby medyczne z fizeliny i papieru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji Formularza cenowego - fartuchy chirurgiczne z fizeliny, maski chirurgiczne z fizeliny, prześcieradła z fizeliny, rękawy do sterylizacji, myjki jednorazowe z bibuły celulozowej, zestawy do zakładania szwów, ślinianki jednorazowe z bibuły celulozowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 33.19.80.00-4, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Worki foliowe na odpady medyczne i komunalne z folii LDPE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji formularza cenowego, m.in. worki czarne, czerwone, z atestem, folia do żywności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 44.17.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Sprzęt do pobierania krwi- system aspiracyjno - próżniowy pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji Formularza cenowego - m.in. probówko-strzykawki do biochemii, glukozy, hematologii, koagulologii, OB;pipety, igły motylkowe, systemowe, strzykawki do gazometrii z krwi tętniczej, adaptery na posiew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.71.00-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
- Dostawy artykułów medycznych (m.in. introduktory, linie infuzyjne, zestawy do znieczuleń, cewniki)
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.