To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29443 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Mikołów: Świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie usługi psychologa dziecięcego w zakresie realizowania kontaktów rodziców z dzieckiem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24184 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, krajowy numer identyfikacyjny
365421894, ul.
Karola Miarki
9,
43-190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(32) 226-20-54,
(32) 226-01-69, faks
, e-mail
zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie usługi psychologa dziecięcego w zakresie realizowania kontaktów rodziców z dzieckiem.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW/WR/01/2017/MOPS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie usługi psychologa dziecięcego w zakresie realizowania kontaktów rodziców z dzieckiem. 3.2. Usługi będą wykonywane w dni wskazane w postanowieniu sądowym, w razie potrzeby również w soboty 3.3. Miesięczna ilość godzin usług będzie uzależniona od postanowienia sądowego. CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 3.4. Obowiązki Wykonawcy: 3.4.1. prowadzenie indywidualnych spotkań rodzica z dzieckiem ze szczególnym uwzględnieniem: emocjonalnej więzi między rodzicem a dzieckiem. 3.4.2. prowadzenie spotkań w oparciu o postanowienia sądowe regulujące kontakty rodzica/rodziców z dzieckiem. W ramach zapisów postanowień sądowych każdorazowo, szczegółowo zostanie ustalony zakres zadania psychologa tj. Wskazana długość wsparcia, obecność rodziców, dziecka, czasookresu spotkań. 3.4.3. przeprowadzanie indywidualnych konsultacji z rodzicami, których kontakty z dzieckiem zostały uregulowane sądownie na terenie MOPS przed przystąpieniem do ich realizacji 3.4.4. prowadzenie dokumentacji z każdego spotkania oddzielnie opisującego całość przebiegu spotkania wraz z wnioskami (tematykę porad indywidualnych, sprawozdania obejmujące opinię o uczestnikach). 3.4.5. prowadzenie spotkań rodzica z dzieckiem każdorazowo odbywać się będzie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w obecności psychologa, w pomieszczeniu do tego wyznaczonym. 3.4.6. dokonanie oceny psychicznej rozwoju dziecka, 3.4.7. udzielanie pomocy i wsparcia 3.4.8. prowadzenie poradnictwa i terapii, 3.4.9. przeprowadzenie diagnozy psychologicznej dziecka 3.4.10. prowadzenie monitoringu postępów i efektów podejmowanego wsparcia, 3.4.11. zbadanie więzi emocjonalnej między dzieckiem a rodzicem 3.4.12. zorganizowanie we własnym zakresie i na swój koszt dojazdu psychologa do miejsca realizacji usługi, 3.4.13. dokumentowanie realizacji usługi poprzez: - przesłanie sprawozdania do sądu (jeśli jest wymagane) - sporządzenie oceny psychologicznej rozwoju dziecka - sporządzenie karty czasu pracy do 3 dnia następnego miesiąca 3.4.14. Zachowywanie pełnej tajemnicy zawodowej w zakresie wszystkich informacji, jakie psycholog uzyskał w trakcie wykonywania usługi i w związku z jej wykonywaniem, a w szczególności: nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób dla których świadczona jest usługa, ich sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, również po zakończeniu trwania niniejszej umowy, wyjątkiem od tej zasady jest Sąd, na którego zlecenie/postanowienie realizowana jest usługa, z której psycholog winien składać sprawozdania do Sądu opiekujące przebieg realizowanego wsparcia. 3.4.15. Nie przyjmowanie od osób objętych pomocą żadnych korzyści majątkowych lub osobistych w rozumieniu art. 115 § 4 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 2016 r. poz. 1137 z późn. zm.), a w szczególności: środków pieniężnych, wierzytelności, cennych przedmiotów. 3.4.16. Zachowanie profesjonalnego dystansu w relacjach z uczestnikami spotkań. 3.4.17. Przestrzeganie, w ramach umowy, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. 3.4.18. Rzetelne i terminowe załatwiania spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy. Bezzwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i nieprawidłowościach zaistniałych w trakcie prowadzonych spotkań oraz o nieobecności uczestników na spotkaniach, rezygnacji rodziców z uczestnictwa w spotkaniach oraz innych istotnych dla przebiegu przedmiotu umowy zdarzeniach. Dopuszczalny jest kontakt e-mailowy na adres: aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu 3.4.19. rejestrowanie spotkań za pomocą kamery, jeśli taki wymóg będzie wskazany bezpośrednio w postępowaniu sądowym. 3.5. Zamawiający nie wyraża zgody na to, żeby rodzice dokonywali nagrań ich wizerunku za pomocą wszelkich dostępnych technik. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w przypadku gdy postawa, zachowanie rodzica zagrażają dobru dziecka. 3.7 Szacuje się, iż przewidywana ilość godzin to ok.100 godzin (podana ilość jest jedynie orientacyjną i w żaden sposób nie jest wiążąca. Na chwilę obecną Zamawiający nie ma wiedzy, ile faktycznie będzie osób wymagających wsparcia opieki specjalistycznej)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.