To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Lubań: Dostawa sprzętu endoskopowego. Nr sprawy ZP/12/2009
Numer ogłoszenia: 294444 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201388 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.zo.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7210106, faks 075 7210107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego będąca własnością samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego. Nr sprawy ZP/12/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu endoskopowego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5. 3. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, instalacji, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 4. Zamawiający zastrzega, że umowa stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. 5. Brak zawarcia umowy leasingowej nie będzie rościć żadnych skutków finansowo - prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa kupna przestanie obowiązywać. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie, w terminie 2 tygodni od dnia podpisania przez Zamawiającego umowy leasingowej, o której zawarciu Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie. 7. Zamawiający zostanie poinformowany przez Wykonawcę o dokładnym terminie dostawy nie później niż na 3 dni przed planowaną dostawą. 8. Zapłata za przedmiot zamówienia zostanie dokonana na warunkach określonych w zawartej umowie leasingu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46029.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDEMED Sp. z o.o., 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46029.02
- Oferta z najniższą ceną: 46029.02 oferta z najwyższą ceną: 69511.12
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Przebudowa drogi gminnej dz. nr 423/2, 421/2, 420, 439 w Radostowie Górnym
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Lubań
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.