eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRozbudowa drogi powiatowej nr 1839L polegająca na budowie poboczy utwardzonych oraz położeniu nawierzchni na drodze w miejscowości Sielec, Gmina Leśniowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Chełm: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1839L polegająca na budowie poboczy utwardzonych oraz położeniu nawierzchni na drodze w miejscowości Sielec, Gmina Leśniowice
Numer ogłoszenia: 294473 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski reprezentowany przez Krzysztofa Wojciechowskiego-Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie, ul. Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. (082) 562 76 31, faks (082) 562 75 87 , strona internetowa www.bip.chelmski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1839L polegająca na budowie poboczy utwardzonych oraz położeniu nawierzchni na drodze w miejscowości Sielec, Gmina Leśniowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi powiatowej Nr 1839L w miejscowości Sielec. Zakres robót obejmuje: 1.wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie- 107,30 t. 2.skropienie asfaltem nawierzchni drogowych- 1 494,00 m2. 3.nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4,00 cm (warstwa ścieralna) - 1 494,00 m2, 4.utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 o gr. 8,00 cm- 200,00 m2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 3 grudnia 2010 r. Zadanie realizowane jest w ramach rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa przeznaczonej na dofinansowanie inwestycji na drogach publicznych powiatowych i wojewódzkich oraz na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych w granicach miast na prawach powiatu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 4.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 5.Uporządkowanie placu budowy. 6.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 7.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych inwentaryzacji powykonawczej- w 2 egzemplarzach, w tym jeden w wersji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający udzieli zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6- udzielenie zamówienia nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych (umowa z Wykonawcą na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 7 maja 2010 r.). Zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym , stanowiącym nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającym na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Podgórze 2, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.