To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Krynica: Dostawa wraz z dostarczaniem warzyw i owoców dla punktów żywienia S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój
Numer ogłoszenia: 294481 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244699 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczaniem warzyw i owoców dla punktów żywienia S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 4 do SIWZ według pakietów: Pakiet I- warzywa korzeniowe i bulwiaste Pakiet II - ziemniaki Pakiet III- warzywa i owoce 2. Kod CPV: 03221100-7 warzywa korzeniowe i bulwiaste Kod CPV: 03212100-1 ziemniaki Kod CPV: 03221000-6 - warzywa, 03222200-5 - owoce cytrusowe, 03222330-5 owoce pestkowe 3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru będzie dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy faxem - dotyczy pakietu nr I i nr III. 4. W ramach zamówienia dostarczanie towaru w zakresie pakiet nr II będzie dokonywane w następujących etapach: 1) 20 ton (dwadzieścia) ziemniaków zostanie dostarczone przez Wykonawcę w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 2) pozostały towar, określony w ofercie Wykonawcy dostarczany będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy faxem . 5. Dostawy towaru będą realizowane codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 10.00, z wyłączeniem dni świątecznych. 6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo-ilościowe, termin i miejsce dostawy. 7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 8. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (pakiet nr I, II,III). 8.1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2011 r. 8.2. W okresie od dnia 1 lutego 2011 r. ceny określone w ofercie przetargowej nie mogą być wyższe niż średnia cena jednego kilograma poszczególnych warzyw i owoców ustalonej przez Sandomierski Ogrodniczy Rynek Hurtowy (notowania pod adresem: www.gieldasan.pl) w przeddzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego, pomniejszone o upust zaoferowany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 20 % określonej w załączniku nr 4 . Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 10.Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z ustawą z dnia 25.VIII.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), ustawą z dnia 8.I.2010 r o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2010 r. Nr 21,poz.105) oraz z następującym aktem prawnym: -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16.V.2007 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów, które mogą znajdować się w środkach spożywczych lub na ich powierzchni (Dz.U. z 2007 r. Nr 119, poz. 817, z późń. zm.) i dyrektywą Unii Europejskiej: -Rozporządzenie nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn.29.IV 2004 r. higiena środków spożywczych. 11. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone. 12 . Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (3 pakiety). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet 2 pakiety lub 3 pakiety.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.00-7, 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.22.00-5, 03.22.23.30-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I- warzywa korzeniowe i bulwiaste
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU AGRO-HURT Spółka Jawna Waldemar, Piotr, Paweł Wideł, ul. Zdrojowa 12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120521,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77917,15
Oferta z najniższą ceną: 77917,15 / Oferta z najwyższą ceną: 114527,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - ziemniaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Warzywne Marcin Koziara, Młodzawy Duże 67, 28-400 Pińczów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47277,00
Oferta z najniższą ceną: 47277,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57783,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III- warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU AGRO-HURT Spółka Jawna Waldemar, Piotr, Paweł Wideł, ul. Zdrojowa 12, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181751,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169149,85
Oferta z najniższą ceną: 169149,85 / Oferta z najwyższą ceną: 217653,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.