eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówzakup i dostawa paczek z upominkami świątecznymi dla dzieci pracowników oraz dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników i emerytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Rzeszów: zakup i dostawa paczek z upominkami świątecznymi dla dzieci pracowników oraz dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników i emerytów
Numer ogłoszenia: 294489 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8659600, 8659673, faks 017 8621476.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa paczek z upominkami świątecznymi dla dzieci pracowników oraz dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników i emerytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - zakup i dostawa upominków mikołajkowych dla dzieci pracowników Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie w ilości 184 szt. o wartości: 75,00 zł - 156 szt.; 80,00 zł - 19 szt.; 85,00 zł - 9 szt., Część nr 2 - dostawa i doładowanie elektronicznych kart przedpłaconych w ilości 456 szt. na łączną kwotę 63.765,00 zł jako bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników oraz emerytów Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00-5, 30.16.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz punktów uslugowo handlowych honorujących karty przedplacone, udzielające rabatu na terenie województwa podkarpackiego, w powiatach: rzeszowskim, tarnobrzeskim, jasielskim, przemyskim i przeworski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, pok. 615.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, pok. 812 - Kancelaria Urzędu Kontroli Skarowej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa upominków mikołajkowych dla dzieci pracowników Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie w ilości 184 szt. o wartości: 75,00 zł - 156 szt.; 80,00 zł - 19 szt.; 85,00 zł - 9 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Atrakcyjność, rodzaj i jakość zaproponowanego asortymentu, sposób zapakowania - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa elektronicznych kart przedpłaconych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i doładowanie elektronicznych kart przedpłaconych w ilości 456 szt. na łączną kwotę 63.765,00 zł jako bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników oraz emerytów Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.39.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość punktów usługowo handlowych honorujących karty, udzielających rabaty na terenie powiatów: rzeszoskiego, tarnobrzeskiego, jasielskiego, przemys - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.