eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawy rękawic medycznych jednorazowego użytku



Ogłoszenie z dnia 2006-06-05

POZYCJA 29453

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawy rękawic medycznych jednorazowego użytku: Nr sprawy EO - 2722/IX/06 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Urszula Czuja, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, tel. 049 081 5324153, fax 049 081 5324153, e-mail: szpital@spsk1.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy rękawic medycznych jednorazowego użytku: Nr sprawy EO - 2722/IX/06 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Rękawice medyczne jednorazowego użytku: 1. Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne 1-uż. 2. Rękawice diagnostyczne, niesterylne 1-uż. 3. Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, sterylne 1-uż. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, 20-081 Lublin, ul. Staszica 16, Magazyn Medyczny. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 31.14.14.20 - 31.14.14.20 Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne, sterylne 1-uż. - 362 700 par 2. Rękawice diagnostyczne, niesterylne 1-uż. - 5 760 000 szt. 3. Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, sterylne 1-uż. - 17 700 par szacunkowa wartość: 712 867,09 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 4300,00 PLN Zadanie 2 - 8400,00 PLN Zadanie 3 - 3000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew 30 dni po dostawie cząstkowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w SIWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Do oferty należy dołączyć w zakresie zadań 1 lub 2 lub 3: świadectwa lub atesty dopuszczające rękawice medyczne do stosowania, np. deklarację zgodności oraz certyfikat CE lub certyfikat jednostki notyfikowanej, potwierdzające zgodność z normą PN-EN 455-1,2,3 oraz w zakresie zadania 2 dodatkowo dokument potwierdzający, że czasy przenikania substancji chemicznych są zgodne z normą PN-EN 374-3. 7. Do oferty należy dołączyć próbki w ilościach określonych w części III SIWZ wraz z protokołami badań potwierdzającymi zgodności z normą PN-EN 455-1,2,3 do przysłanej serii próbek (w języku polskim). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zyski za ostatni 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży (lub obrót) będzie wynosił nie mniej niż 150% łącznej wartości zaoferowanego asortymentu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw rękawic medycznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3, lecz nie więcej niż 5 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje odrzucenia oferty). Przez daty wykonania dostaw należy rozumieć dzień, miesiąc i rok początku oraz końca realizacji umowy/dostawy. Dokument winien potwierdzać należyte wykonanie dostaw zrealizowanych w całości. Z dokumentów winno jasno wynikać, że dotyczą one dostaw wymienionych w wykazie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 67 - 69764 z dnia 06.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70%, jakość - 30%. Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EO-2722 / IX / 06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.07.2006, cena - 30 PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie SPSK Nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa powołana przez kierownika zamawiającego. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.07.2006, godzina 12:30, SPSK Nr 1, ul. Staszica 11. Lublin, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Rękawice chirurgiczne sterylne 1-użytku 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zgodne z normą PN-EN 455-1,2,3 - Oznakowanie CE - Sterylizowane radiacyjne - Niska zawartość pudru - Niska zawartość protein lateksowych < 80 mi g/g - Kształt w pełni anatomiczny: przeciwstawny kciuk, zagięte palce - Rolowany mankiet - Odporne na rozdarcie - Łatwe nakładanie - Dobrze dopasowane - Powierzchnia niskoporowata - Opakowanie foliowe lub foliowane obustronnie od wewnątrz (ochrona przed dostępem ozonu) - Dobre przewodzenie bodźców dotykowych. 3) Zakres lub wartość: 362 700 par 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 36 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 2 Rękawice diagnostyczne niesterylne 1-użytku 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zgodne z normą PN-EN 455-1,2,3 - Oznakowanie CE - Niska zawartość pudru - Niska zawartość protein lateksowych < 150 mi g/g - Rolowany mankiet - Odporne na rozdarcie - Łatwe nakładanie - Dobrze dopasowane - Powierzchnia niskoporowata - Dobre przewodzenie bodźców dotykowych. 3) Zakres lub wartość: 5 760 000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 36 miesięcy CZĘŚĆ Nr: 3 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe sterylne 1-użytku 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.14.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zgodnie z normą PN-EN 455-1,2,3 - Oznakowanie CE - Sterylizowane radiacyjnie - AQL dla szczelności nie więcej niż 1,0 - Niska zawartość protein lateksowych < 30 mi g/g - Bezpudrowe z wewnętrzną warstwą lateksową - Kształt w pełni anatomiczny: przeciwstawny kciuk, zagięte palce - Rolowany mankiet - Odporne na rozdarcie - Łatwe nakładanie - Dobrze dopasowane - Powierzchnia niskoporowata - Opakowanie foliowe lub foliowane obustronnie od wewnątrz (ochrona przed dostępem ozonu) - Dobre przewodzenie bodźców dotykowych. 3) Zakres lub wartość: 17 700 par 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 36 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.