Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-03
Piła: świadczenie usług dwoma ładowarkami czołowymi jednonaczyniowymi w zakresie załadunku i przemieszczania odwodnionych osadów ściekowych, mas kompostowych i ziemnych oraz wykonywanie innych robót towarzyszących, na terenie należącym do SW-Ś GWDA sp. z o.o. lub dowolnym miejscu w Polsce (znak sprawy GWDA/ZP/10/15)
Numer ogłoszenia: 294554 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "GWDA" Spółka z o.o., ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 61 54, faks 67 212 45 59 , strona internetowa www.gwda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług dwoma ładowarkami czołowymi jednonaczyniowymi w zakresie załadunku i przemieszczania odwodnionych osadów ściekowych, mas kompostowych i ziemnych oraz wykonywanie innych robót towarzyszących, na terenie należącym do SW-Ś GWDA sp. z o.o. lub dowolnym miejscu w Polsce (znak sprawy GWDA/ZP/10/15).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług (podstawowa część zadania) w zakresie załadunku i przemieszczania odwodnionych osadów ściekowych, mas kompostowych i ziemnych, przemieszczania surowców produkcyjnych, układania surowców w pryzmy kompostowe oraz wykonywanie innych robót towarzyszących na terenie należącym do Zamawiającego, będącego w jego zarządzie lub w dowolnym miejscu w Polsce. Praca ładowarek będzie wykorzystywana m.in. w procesie technologicznym kompostowni. Zamawiający zastrzega, iż przedmiotem przetargu nie jest dzierżawa sprzętu, a wykonywanie usługi na zlecenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający realizował z wykonawcą umowę na świadczenie usług polegających na przemieszczaniu mas kompostowych i surowców organicznych, w tym odpadów, w kompostowni Zamawiającego. Działania w kompostowni polegają m.in. na przemieszczaniu w odpowiednie miejsca zgodnie z prowadzoną technologią setek ton mas kompostowych i surowców organicznych dziennie. Wymaga to stałej pracy odpowiedniej ilości sprawnych technicznie maszyn określonych przez Zamawiającego, obsługiwanych przez odpowiednio uprawnionych operatorów. Wykonawca w trakcie realizacji umowy nie podstawiał właściwych ładowarek, deklarowanych w ofercie i zgodnych z potrzebami Zamawiającego, oraz skierował do pracy operatorów maszyn nieposiadających uprawnień określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz.U. z 2001r. nr 118 poz.1263). Po przeprowadzonej przez Zamawiającego kontroli i próbach wyegzekwowania należytego wykonywania zadania oraz po nałożeniu na wykonawcę określonej w umowie kary umownej, wykonawca w dniu 26.10.2015r. złożył do Zamawiającego pismo o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, na co Zamawiający wyraził zgodę. Zaistniały stan faktyczny tj. zaprzestanie pracy przez dotychczasowego wykonawcę i rozwiązanie przez niego umowy, konieczność zapewnienia ciągłości odbioru surowców i odpadów od dostawców, w tym gmin, oraz konieczność zapewnienia ciągłości produkcji w kompostowni wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia i zezwala na przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Korzystając z przywołanego przepisu Zamawiający rozpoczął procedurę udzielenia zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Piotr Bolesta, ul. O.M. Kolbe, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.