eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimOdbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów z terenu Gminy Oświęcim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Oświęcim: Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów z terenu Gminy Oświęcim.
Numer ogłoszenia: 294559 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów z terenu Gminy Oświęcim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na terenie całej gminy Oświęcim z podziałem na dwa zadania częściowe w zakresie odbioru wyselekcjonowanych odpadów komunalnych i ich transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania od właścicieli nieruchomości (administratorów), osób prowadzących odrębne gospodarstwo domowe, placówek oświatowych oraz Domów Ludowych, którym dostarczono worki na selektywną zbiórkę zgonie z wykazem przygotowanym przez Zamawiającego. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu podpisze z Zamawiającym umowę na odbiór odpadów wyselekcjonowanych. 1/ Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: - odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów opakowaniowych tj. szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier i tektura, opakowania z tworzyw sztucznych, złom metali z prywatnych posesji, placówek oświatowych oraz Domów Ludowych - 1 raz na 2 miesiące, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, - prowadzenie stałej ewidencji wydanych worków, obsłużonych posesji i odebranych odpadów oraz przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań z tej działalności w okresach dwumiesięcznych, - przedkładanie Zamawiającemu sprawozdania z tonażowym określeniem ilości odebranych odpadów opakowaniowych, - pozostawienia pustych worków w miejsce odebranych w ostatnim kursie wykonywanej usługi tj. grudzień 2009r. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu i transporcie odpadów komunalnych stałych z terenu gminy Oświęcim. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości wykonywanej usługi tj. terminowości, rzetelności oraz jakości dostarczonych worków, Po podpisaniu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz posesji objętych systemem selektywnej zbiórki odpadów, stanowiący załącznik Nr 2 do umowy. 2/ Worki powinny mieć następujące parametry i opisy: * 700 x 1050 x 0,05 mm - przeźroczyste- opis: Urząd Gminy Oświęcim - tworzywa sztuczne, Urząd Gminy Oświęcim - złom metali * 500 x 1050 x 0,075 mm - przeźroczyste- opis: Urząd Gminy Oświęcim - szkło bezbarwne, Urząd Gminy Oświęcim - szkło kolorowe, Urząd Gminy Oświęcim- papier i tektura 3/ Zamawiający będzie regulować jedynie należność za faktycznie obsłużone nieruchomości/posesje w przyjętym dwumiesięcznym okresie rozliczeniowym. 4/ Podstawą rozliczenia za faktycznie wykonaną usługę będzie zestawienie wg tabeli wraz ze sprawozdaniem, w którym Wykonawca określi ilość obsłużonych nieruchomości/posesji w przyjętym okresie rozliczeniowym oraz ilość zebranych worków wyselekcjonowanych odpadów w rozbiciu na poszczególne rodzaje odpadów. 5/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy mieszkańcom gminy harmonogram odbioru odpadów wyselekcjonowanych w poszczególnych sołectwach(stanowiący załącznik Nr 1 do umowy), od 01 stycznia 2009r do 31 grudnia 2009r zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy, który wykonawca otrzyma od Zamawiającego. Zadanie nr 1 Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów z terenu sołectw: Babice, Brzezinka, Broszkowice, Rajsko, Pławy, Harmęże oraz stałego dostarczania opisanych worków na odpady właścicielom budynków mieszkalnych (posesji), osobom prowadzącym odrębne gospodarstwo domowe, placówkom oświatowym oraz Domom Ludowym, zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do umowy (około 1770 budynków).Za wykonanie jednej usługi uznaje się odbiór dowolnej ilości worków, które należy nanieść na kartotekę ewidencyjną wg poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający informuje że, na dzień dzisiejszy odpady są selekcjonowane przez 1636 posesje. Zadanie nr 2 Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów z terenu sołectw: Grojec, Łazy, Osada Stawy Grojeckie, Poręba Wielka, Włosienica, Zaborze, Dwory II, Stawy Monowskie oraz stałego dostarczania opisanych worków na odpady właścicielom budynków mieszkalnych (posesji), osobom prowadzącym odrębne gospodarstwo domowe, placówkom oświatowym oraz Domom Ludowym, zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do umowy (około 2305 budynków). Za wykonanie jednej usługi uznaje się odbiór dowolnej ilości worków, które należy nanieść na kartotekę ewidencyjną wg poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający informuje że, na dzień dzisiejszy odpady są selekcjonowane przez 2101 posesje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz wykonanych usług (załącznik Nr 2 do formularza oferty), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 2.Wykonawca(y) składają oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 do formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/oswiecim.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim pok. 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.