eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty remontowo-renowacyjne w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Warszawa: Roboty remontowo-renowacyjne w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej
Numer ogłoszenia: 294672 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Edukacji Narodowej , al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474192, 022 3474242, faks 022 6215010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.men.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-renowacyjne w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-renowacyjne w budynku MEN przy Al. Szucha 25 w Warszawie. Budynek Ministerstwa Edukacji Narodowej jest wpisany do rejestru zabytków. Zamawiający posiada decyzje Stołecznego Konserwatora Zabytków oraz pozwolenie na budowę na przeprowadzenie prac remontowo-renowacyjnych, skan decyzji i pozwolenia na budowę stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ - dokumentacja projektowa, załącznik nr 1b do SIWZ - przedmiar robót oraz załącznik 1 c do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Kwota wymaganego wadium wynosi: 8 000,00 zł (słownie: osiem tys. zł. 0/00). 2. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Edukacji Narodowej, tj.: Bank Pekao S.A. O/Warszawa 28 1240 5918 1111 0000 4912 1773, z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr DE-WZP-BN-321-37/09 - Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w Kasie Ministerstwa Edukacji Narodowej w godz. 11.00 do 14.00 (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt). Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt. 4; b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt 1-3. 3. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 9 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Za spełnianie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna: wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień polegających na remoncie w budynkach objętych ochroną konserwatora zabytków, każdy o wartości co najmniej 25 000 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 5. Za spełnianie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/00)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwóch zamówień polegających na przeprowadzeniu remontów w obiektach objętych ochroną konserwatora zabytków, każdy na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców (wg. Załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnianie przez Wykonawcę warunku o którym mowa w Rozdziale 8 ust 4. 8. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone: a) w ust. 2, 3, 4, 5, 6 - składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) w ust. 1, 7, 8 - składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.Uwaga: dokumenty wymienione w rozdziale 9 ust. 3,4,5,6,7,8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale 9 ust. 1 oraz ust. 2 w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.men.gov.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa Departament Ekonomiczny, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Al. Szucha 25, 00-918 Warszawa w pok. Nr 353 (Sekretariat Departamentu Ekonomicznego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.