eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad Budową zespołu budynków wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Ks. H. Kaczorowskiego 3-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Kalisz: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad Budową zespołu budynków wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Ks. H. Kaczorowskiego 3-9
Numer ogłoszenia: 294729 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. ks. J. Popiełuszki 3, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 7664360, 7571077, faks +48 62 7663140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad Budową zespołu budynków wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Ks. H. Kaczorowskiego 3-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad Budową zespołu budynków wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. ks. H. Kaczorowskiego 3 - 9. 2.Zakres prac i czynności w ramach pełnionej funkcji obejmuje w szczególności: 1)zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz stanem robót realizowanego zadania inwestycyjnego; 2)reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami; 3)uzyskanie od wykonawcy robót certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów dla wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych przed ich wbudowaniem (zgodnie ze STWiOR); 4)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej; 5)nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, systematyczna kontrola i weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę robót budowlanych; 6)zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami polskiego prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym; 7)nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska; 8)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane; 9)współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu zgodności stosowanych wyrobów budowlanych z ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz projektami wykonawczymi; 10)organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych co najmniej jeden raz w miesiącu z udziałem Zamawiającego, a w razie potrzeby lub na życzenie Zamawiającego częściej, oraz cotygodniowych narad budowlanych z udziałem Wykonawcy i Inspektorów nadzoru w pozostałych specjalnościach wraz ze sporządzeniem w terminie 3 dni protokołów ze spotkań i dostarczeniem ich uczestnikom spotkań; 11)obecność Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w dni pracy wykonawcy robót budowlanych nie mniej niż 3 razy w tygodniu; 12)przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach; 13)w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji; 14)sprawdzanie, zatwierdzanie i odbiór wykonywanych robót budowlanych wraz z robotami zanikającymi i ulegającymi zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbiorowych (odbiory częściowe i odbiór końcowy), nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu w/w odbiorów; 15)wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; 16)wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; 17)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót; 18)współpraca z projektantem pełniącym nadzór autorski i zgłaszanie zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 19)wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 20)powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; 21)rozwiązywanie, w porozumieniu z Zamawiającym, bieżących problemów technicznych powstałych w trakcie realizacji robót; 22)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu umowy z wykonawcą robót budowlanych; 23)zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót; 24)zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora; 25)weryfikacja dokumentacji powykonawczej; 26)doradztwo i współpraca z Zamawiającym w sprawach związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na roboty budowlane oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót; 27)tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji wraz z przekazaniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wraz z prawami zależnymi do w/w dokumentacji; 28)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w terminowej realizacji robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów; 29)zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 30)weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 31)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; 32)sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 33)poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót, stwierdzonych wad, 34)przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 35)uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego; 36)sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram i kosztorys; 37)poświadczenie terminu zakończenia robót; 38)dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego; 39)rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 40)wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót; 41)wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; 42)udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji; 43)udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót; 44)dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i - lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem; 45)wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji; 46)decydowanie o sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy w porozumieniu z archeologiem sprawującym nadzór archeologiczny nad inwestycją; 47)zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 48)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 49)wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną; 50)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 51)wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3.Wykonawca, w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, tj. w ciągu 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego Budowy zespołu budynków wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. ks. H. Kaczorowskiego 3 - 9, będzie brał czynny udział w egzekwowaniu zobowiązań od wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonej przez niego gwarancji. 4.Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wskażą osobę do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, która: a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; b) wykonała należycie co najmniej jedną usługę polegającą na nadzorze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej budowy budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego (lub zespołu budynków) o wartości inwestycji co najmniej 10.000.000,00 PLN brutto; c) posiada co najmniej 5-letni staż pracy zawodowej (liczony od dnia uzyskania uprawnień budowlanych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, w tym związanych ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT; b) zmiany terminu wykonania robót budowlanych o czas przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 62-800 Kalisz, al. ks. J.Popiełuszki 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 16:00, miejsce: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 62-800 Kalisz, al. ks. J. Popiełuszki 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na nr faksu 62 7663140. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.