Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki,
numer referencyjny 30/dost./2008
Numer ogłoszenia: 294733 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki, numer referencyjny 30/dost./2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania dla Ministerstwa Sportu i Turystyki, Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Zestawy komputerowe w ilości 30 sztuk Część II 1) MS Office 2007 Prof PL OEM lub równoważny poprawnie współpracujący z MS Windows XP PL- w ilości 12 sztuk 2) VISTA BUSINESS PL OEM downgrade do Windows XP Professional PL OEM lub równoważny poprawnie współpracujący z MS Office 2007 PL- w ilości 12 sztuk 3) CorelDraw Graphics Suite X4 PL lub równoważny - w ilości 2 sztuki 4) Adobe Acrobat 9 Professional Extended lub równoważny - w ilości 3 sztuki 5) MS Project Standard 2007 lub równoważny - w ilość 1 sztuka 6) Corel Photo Impact X4 lub równoważny - w ilość 1 sztuka 7) Abbyy FineReader 9.0 OCR Prof lub równoważny - w ilość 1 sztuka 8) Abbyy PDF Transformer 2.0 lub równoważny - w ilość 2 sztuki 9) Norton Ghost 14.0 lub równoważny - w ilość 1 sztuka Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie inne oprogramowanie lub sprzęt posiadające taką samą funkcjonalność i użyteczność jak sprzęt i programy wskazane w przedmiocie zamówienia. Oprogramowanie równoważne musi również posiadać takie same minimalne wymagania sprzętowe określone przez producenta jak program do którego odnosi się równoważność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Oferowanego Sprzętu i Oprogramowani (STOSO) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: dla cz: I 700,00 zł (słownie: siedemset złotych); dla cz. II 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych); Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniający warunki określone w art. 22 ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdz. IV) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 P.z.p. 4. spełniają warunki szczegółowe, tj.: posiadają doświadczenie: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: dla części I: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 90 000,00 PLN (słownie dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części II: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 30 000,00 PLN (słownie: trzydziestu tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Specyfikacja Techniczna Oferowanego Sprzętu i Oprogramowania (wypełniona w sposób opisany w SIWZ), Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI
00-082 WARSZAWA, UL. SENATORSKA 14
tel.: 22 24 43 224/22 24 43 225
fax: 22 24 43 224/22 24 43 118
godziny urzędowania: 08:15 - 16:15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 07/11/2008 Godzina: 10:30 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 Postępowanie prowadzone na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe w ilości 30 sztuk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe w ilości 30 sztuk Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie inne oprogramowanie lub sprzęt posiadające taką samą funkcjonalność i użyteczność jak sprzęt i programy wskazane w przedmiocie zamówienia. Oprogramowanie równoważne musi również posiadać takie same minimalne wymagania sprzętowe określone przez producenta jak program do którego odnosi się równoważność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Oferowanego Sprzętu i Oprogramowani (STOSO) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) MS Office 2007 Prof PL OEM lub równoważny poprawnie współpracujący z MS Windows XP PL- w ilości 12 sztuk 2) VISTA BUSINESS PL OEM downgrade do Windows XP Professional PL OEM lub równoważny poprawnie współpracujący z MS Office 2007 PL- w ilości 12 sztuk 3) CorelDraw Graphics Suite X4 PL lub równoważny - w ilości 2 sztuki 4) Adobe Acrobat 9 Professional Extended lub równoważny - w ilości 3 sztuki 5) MS Project Standard 2007 lub równoważny - w ilość 1 sztuka 6) Corel Photo Impact X4 lub równoważny - w ilość 1 sztuka 7) Abbyy FineReader 9.0 OCR Prof lub równoważny - w ilość 1 sztuka 8) Abbyy PDF Transformer 2.0 lub równoważny - w ilość 2 sztuki 9) Norton Ghost 14.0 lub równoważny - w ilość 1 sztuka Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie inne oprogramowanie lub sprzęt posiadające taką samą funkcjonalność i użyteczność jak sprzęt i programy wskazane w przedmiocie zamówienia. Oprogramowanie równoważne musi również posiadać takie same minimalne wymagania sprzętowe określone przez producenta jak program do którego odnosi się równoważność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Oferowanego Sprzętu i Oprogramowani (STOSO) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.