Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Lipsko: Odbudowa dróg powiatowych nr: 1929W i 1932W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 294770 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg powiatowych nr: 1929W i 1932W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg powiatowych nr: 1929W i 1932W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania). Zadanie nr 1: Odbudowa drogi powiatowej nr 1929W Słuszczyn - do drogi 1930W na odcinku 2091 mb w km 0+000 - 2+091. Zadanie nr 2: Odbudowa drogi powiatowej nr 1932W Walentynów - Zemborzyn - Pawłowice na odcinku 1000 mb w km 3+440 - 4+440 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Odbudowy drogi powiatowej nr 1929W Słuszczyn - do drogi 1930W na odcinku 2091 mb w km 0+000 - 2+091. Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,091 km II. Nawierzchnie 2. Wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR 1/2 śr. gr. 5 cm (125 kg/m2, szer. 4,10 m) - 8 582,10 m2 3. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 szer.4,00 m - 8 454,0 m2 III. Roboty wykończeniowe i towarzyszące. 4. Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym, grubość warstwy 10 cm, szer.1,00m - 4182 m2 5. Ścinanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm, szer. 1,00 m z odwozem na odkład - 418,2 m3 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Odbudowy drogi powiatowej nr 1932W Walentynów - Zemborzyn - Pawłowice na odcinku 1000 mb w km 3+440 - 4+440 Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze. 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym (w km 3+440 - 4+440) - 1,000 km 2. Mechaniczne ścięcie drzew i karczowanie pni. Średnica drzew: O 10-15 cm - 2 szt. O 36-45 cm - 3szt. O 46-55 cm - 2 szt. 3. Mechaniczne karczowanie pni drzew o średnicy O 46 - 55 cm - 1 szt. 4. Mechaniczne karczowanie krzewów. Krzaki o podszyciu średniej gęstości powierzchni - 0,03 ha 5. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej wraz z jej z hałdowaniem - 810,0 m3 6. Przemieszczenie gruntu kat. III uprzednio odspoinowanego - 810,0 m3 7. Dodatek za każde rozpoczęte 10 m przemieszczania gruntu kat. III spycharkami gąsiennicowymi ponad 10 do 30 m - 810,0 m3 II. Roboty ziemne. 8. Wykopy wykonane spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m z wykopu na nasyp z równomiernym rozmieszczeniem ziemi, kategoria gruntu IV - 1331,0 m3 9. Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,2 - 0,6 m3 głębokość wykop udo 3,0 m, kategoria gruntu III (wykopy przy wykonaniu rowów ziemia na uzupełnienie poboczy lub nasyp) - 500,0 m3 10. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi lecz w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. 1 km. Koparki o pojemności łyżki 0,4 m3 grunt kat. III (ziemia z wykonania rowów złożona na poboczu i z wykopów sfałdowana spycharkami) - 665,0 m3 11. Nasypy wykonane spycharkami gąsiennicowymi. Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych uprzednio odspojonych z równomiernym rozmieszczeniem ziemi w nasyp. Nakłady podstawowe przemieszczenia gruntu. - 666,0 m3 12. Nakłady dodatkowe za każde rozpoczęte 10 m odległości przemieszczenia gruntu kat. III - IV spycharkami gąsiennicowymi ponad 10 do 60 m - 666,0 m3 13. Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami gąsiennicowymi 55 kW/75. Nasypy o wysokości do 3,0. Grunt kat. III - IV - 665,0 m3 14. Zagęszczenie uprzednio rozplantowanego warstwami gruntu w nasypie walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi, grunt spoisty kat III - 665,0 m3 15. Ręczne formowanie nasypów (poboczy) z ziemi z odkładu. Grunt kat. III - IV - 500,0 m3 III. Odwodnienie korpusu drogowego. 16. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych jednootworowych z rur o średnicy O 60 cm na ławie z kruszywa łamanego - 9,0 m 17. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych O 60 cm - 1,92 m3 18. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni. Koryta wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego w gruntach kat. III - IV, głębokości do 30 cm. 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 19. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 20. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa kruszywa łamanego 31,5 - 63 mm dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 21. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 V. Nawierzchnie. 22. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa wiążąca z mieszanki min. bit. asfaltowej standard III. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km (wykonanie w km 3+440 - 4+440) 1) droga - 5198,0 m2 2) zjazdy - 100,0 m2 23. Dodatek za przewóz mieszanki samochodami samowyładowczymi na dalszy 1 km ponad 5 km tj. na dalsze 20 km. 1) droga - 5198,0 m2 2) zjazdy - 100,0 m2 24.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanek min. bit. asfaltowych standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km (wykonanie w km 3+440 - 4+440) w tym: 1) droga - 5098,0 m2 2) zjazdy - 99,0m2 25. Dodatek za przewóz mieszanki samochodami samowyładowczymi na dalszy 1 km ponad 5 km tj. na dalsze 20 km 1) droga - 5098,0 m2 2) zjazdy - 99,0 m2 VI. Roboty wykończeniowe. 26. Przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 40 cm ze ściankami czołowymi na ławie fundamentowej żwirowej lub kruszywa łamanego tj. 1) ława fundamentowa żwirowa lub kruszywa łamanego - 3,36 m3 2) ścianki czołowe z rur o średnicy O 40 cm z betonu B-15 - 8,0 szt. 3) część przelotowa z rur o średnicy O 40 cm - 28,0 m VII. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 27.Ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych, informacyjnych i miejscowości o powierzchni ponad 0,3 m2 na słupkach z rur stalowych średnicy O 50 mm tj. 1) słupki do znaków z rur stalowych O 50 mm - 18 szt. 2) znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm - 9 szt. 3) znaki informacyjne - 3 szt. 4) znaki miejscowości -2 szt. 28. Bariery ochronne stalowe (ocynkowane). Bariery jednostronne o masie 1m barier 24 kg (wykonanie w km 4+100-4+215)-210,0 m 29. Zakończenie barier jednostronnych o masie 1 m barier 24 kg - 20,0 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę, odbudowę lub przebudowę drogi o łącznej długości: Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1: 2 km, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda. Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2: 1 km, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda. Ważne: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy przedstawić wykaz robót o łącznej długości 2 km i o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: Dla zadań 1 i 2: - Walec statyczny samojezdny min. 10 ton - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny ogumiony (8,5 t) - 1 szt. - Rozkładarka mas bitumicznych (sterowanie elektroniczne, szerokość układania 5,5 m) - 1szt. - Samojezdna ścinarka do poboczy - 1 szt. - Samochód samowyładowczy (ładowność minimum 5 ton) - 4 szt. - Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej minimum 30 Mg/h) - 1 szt. - Ładowarka - 1 szt. - Koparka - 1 szt. - Skrapiarka - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem budowy: z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy; - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 2. Majstrem mas bitumicznych - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych. Wykształcenie minimum średnie budowlane. Ważne: Wystarczy wykazać jednego kierownika budowy i jednego majstra startując na więcej niż jedno zadanie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - spełnienie następujących warunków: 1. Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż dla zadania nr 1: 500 000,00 złotych dla zadania nr 2: 1 000 000,00 złotych 2. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1: 500 000,00 złotych dla zadania nr 2: 1 000 000,00 złotych. Ważne: Wykonawca startujący na więcej niż jedno zadanie powinien zsumować wymagane kwoty dla poszczególnych zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia dla zadań na które startuje wykonawca.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzianych za wykonanie zobowiązań umowy. 6) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego-adres jak w pkt.I.1). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku, ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1929W Słuszczyn - do drogi 1930W na odcinku 2091 mb w km 0+000 - 2+091..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym -2,091 km II. Nawierzchnie 2. Wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR 1/2 śr. gr. 5 cm (125 kg/m2, szer. 4,10 m) - 8 582,10 m2 3. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 szer.4,00 m - 8 454,0 m2 III. Roboty wykończeniowe i towarzyszące. 4. Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym, grubość warstwy 10 cm, szer.1,00m - 4182 m2 5. Ścinanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm, szer. 1,00 m z odwozem na odkład - 418,2 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa drogi powiatowej nr 1932W Walentynów - Zemborzyn - Pawłowice na odcinku 1000 mb w km 3+440 - 4+440.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze. 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym (w km 3+440 - 4+440) - 1,000 km 2. Mechaniczne ścięcie drzew i karczowanie pni. Średnica drzew: O 10-15 cm - 2 szt. O 36-45 cm - 3 szt. O 46-55 cm - 2 szt. 3. Mechaniczne karczowanie pni drzew o średnicy O 46 - 55 cm - 1 szt. 4. Mechaniczne karczowanie krzewów. Krzaki o podszyciu średniej gęstości powierzchni - 0,03 ha 5. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej wraz z jej z hałdowaniem - 810,0 m3 6. Przemieszczenie gruntu kat. III uprzednio odspoinowanego - 810,0 m3 7. Dodatek za każde rozpoczęte 10 m przemieszczania gruntu kat. III spycharkami gąsiennicowymi ponad 10 do 30 m - 810,0 m3 II. Roboty ziemne. 8. Wykopy wykonane spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m z wykopu na nasyp z równomiernym rozmieszczeniem ziemi, kategoria gruntu IV - 1331,0 m3 9. Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,2 - 0,6 m3 głębokość wykop udo 3,0 m, kategoria gruntu III (wykopy przy wykonaniu rowów ziemia na uzupełnienie poboczy lub nasyp) - 500,0 m3 10. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi lecz w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. 1 km. Koparki o pojemności łyżki 0,4 m3 grunt kat. III (ziemia z wykonania rowów złożona na poboczu i z wykopów sfałdowana spycharkami) - 665,0 m3 11. Nasypy wykonane spycharkami gąsiennicowymi. Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych uprzednio odspojonych z równomiernym rozmieszczeniem ziemi w nasyp. Nakłady podstawowe przemieszczenia gruntu. - 666,0 m3 12. Nakłady dodatkowe za każde rozpoczęte 10 m odległości przemieszczenia gruntu kat. III - IV spycharkami gąsiennicowymi ponad 10 do 60 m - 666,0 m3 13. Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami gąsiennicowymi 55 kW/75. Nasypy o wysokości do 3,0. Grunt kat. III - IV - 665,0 m3 14. Zagęszczenie uprzednio rozplantowanego warstwami gruntu w nasypie walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi, grunt spoisty kat III - 665,0 m3 15. Ręczne formowanie nasypów (poboczy) z ziemi z odkładu. Grunt kat. III - IV - 500,0 m3 III. Odwodnienie korpusu drogowego. 16. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych jednootworowych z rur o średnicy O 60 cm na ławie z kruszywa łamanego - 9,0 m 17. Wykonanie obudowy wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych O 60 cm - 1,92 m3 18. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni. Koryta wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego w gruntach kat. III - IV, głębokości do 30 cm. 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 19. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 20. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa kruszywa łamanego 31,5 - 63 mm dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 21. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 1) droga - 5397,0 m2 2) zjazdy - 103,0 m2 V. Nawierzchnie. 22. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa wiążąca z mieszanki min. bit. asfaltowej standard III. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km (wykonanie w km 3+440 - 4+440) 1) droga - 5198,0 m2 2) zjazdy - 100,0 m2 23. Dodatek za przewóz mieszanki samochodami samowyładowczymi na dalszy 1 km ponad 5 km tj. na dalsze 20 km. 1) droga - 5198,0 m2 2) zjazdy - 100,0 m2 24.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanek min. bit. asfaltowych standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km (wykonanie w km 3+440 - 4+440) w tym: 1) droga - 5098,0 m2 2) zjazdy - 99,0 m2 25. Dodatek za przewóz mieszanki samochodami samowyładowczymi na dalszy 1 km ponad 5 km tj. na dalsze 20 km 1) droga - 5098,0 m2 2) zjazdy - 99,0 m2 VI. Roboty wykończeniowe. 26. Przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 40 cm ze ściankami czołowymi na ławie fundamentowej żwirowej lub kruszywa łamanego tj. 1) ława fundamentowa żwirowa lub kruszywa łamanego - 3,36 m3 2) ścianki czołowe z rur o średnicy O 40 cm z betonu B-15 - 8,0 szt. 3) część przelotowa z rur o średnicy O 40 cm - 28,0 m VII. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 27.Ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych, informacyjnych i miejscowości o powierzchni ponad 0,3 m2 na słupkach z rur stalowych średnicy O 50 mm tj. 1) słupki do znaków z rur stalowych O 50 mm - 18 szt. 2) znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm - 9 szt. 3) znaki informacyjne - 3 szt. 4) znaki miejscowości - 2 szt. 28. Bariery ochronne stalowe (ocynkowane). Bariery jednostronne o masie 1m barier 24 kg (wykonanie w km 4+100-4+215) - 210,0 m 29. Zakończenie barier jednostronnych o masie 1 m barier 24 kg - 20,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych w postaci preparatów krwiopochodnych
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej relacji Siennica Gizy-Siennica Łukasze
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.