To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-25
Poznań: Dostawa sprzętu i produktów jednorazowego użytku do zabiegów okulistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu..
Numer ogłoszenia: 294786 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119291 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i produktów jednorazowego użytku do zabiegów okulistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu i produktów jednorazowego użytku do zabiegów okulistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym (pakiety 1-10) do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, niezawodnego, spełniającego bezwzględnie wszystkie wymagane funkcje dla których jest przeznaczony, zapewniającego bezpieczeństwo pacjentom oraz komfort pracy personelowi medycznemu wykonującego zabiegi operacyjne przy jego użyciu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów (części). PAKIET 1 - SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE PAKIET 2 - SPRZĘT JEDNORAZOWY DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH PAKIET 3 - PRODUKTY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH PAKIET 4 - NOŻE OKULISTYCZNE, PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE, IGŁY DO ZNIECZULEŃ POZAGAŁKOWYCH, KANIULE DO HYDRODYSEKCJI, SOCZEWKI PRZEDNIOKOMOROWE, RETRAKTORY TĘCZÓWKOWE PAKIET 5 - SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE TRZYCZĘŚCIOWE PAKIET 6 - SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE SFERYCZNE PAKIET 7 - SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE AKRYLOWE PAKIET 8 - MATERIAŁY WISKOELASTYCZNE PAKIET 9 - SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE DO FIKSACJI PAKIET 10 - SOCZEWKI KONTAKTOWE 1.2 Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać co najmniej cechy wymagane, opisane w formularzu ofertowym w kolumnie 2. UWAGA! Dla pakietu nr 2 wymaga się aby cały sprzęt był kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego aparatem STELLARIS PC...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.00 - Soczewki korekcyjne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Optotech Medical Sp.J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. Św. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332574,00
Oferta z najniższą ceną: 332574,00 / Oferta z najwyższą ceną: 332574,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Optotech Medical Sp.J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. Św. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203505,25
Oferta z najniższą ceną: 203505,25 / Oferta z najwyższą ceną: 203505,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTOTECH MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Optotech Medical Sp.J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. Św. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57851,45
Oferta z najniższą ceną: 57851,45 / Oferta z najwyższą ceną: 57851,45
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7200,00
Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10800,00
Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medical Partner Sp. z o.o., ul. 28 czerwca 1956r. nr 213/215, 61-485 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43600,00
Oferta z najniższą ceną: 43600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17850,00
Oferta z najniższą ceną: 17850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa różnych produktów leczniczych
więcej: Igły do znieczulania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.