Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Gorlice: Dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 294869 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety opeacyjne, gaza. Opaski gipsowe, kompresy gazowe, lignina. Opaski opatrunkowe, wata. Siatka opatrunkowa. Przylepce. Opatrunki specjalistyczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.15.11.14-2, 33.14.11.15-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kserokopie dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne oznaczone znakiem zgodności CE do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych z uwzględnieniem przeznaczenia i klasy wyrobu .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: a)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian: b)W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników materiałów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się będzie w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice lub bzp@szpital.gorlice.ibd.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwety opeacyjne, gaza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety opeacyjne standard z gazy bawełnianej 17 nitkowej, gaza opatrunkowa jałowa 17 nitkowa, tupfery B sterylne, podkłady podgipsowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opaski gipsowe, kompresy gazowe, lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe czas wiązania od 3 do 6 min., kompresy gazowe jałowe i niejałowe z gazy 17 nitkowej, lignina op. 150 g oraz arkusze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opaski opatrunkowe, wata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski opatrunkowe wiskozowe, elastyczne, wata bawełniana 100%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatka opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka opatrunkowa elastyczna do podtrzymywania opatrunków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przylepce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce na szpulce, taśma włókninowa, plastry z opatrunkiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półprzepuszczalne błony poliuretanowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydrokoloidy pełnej grubości, hydrokoloidy cienki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydrokoloidy zawierające strukture 3 róznych hydrokoloidów o udokumentowanej skuteczności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poliuretany, opatrunki ze srebrem, opatrunki do zaopatrywania ran pooperacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alginiany, siatki nieprzywierające..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki nieprzywierające impregnowane antyseptykiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka żelatynowa standard.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.14.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych z metka do oznaczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne cz. 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych z centralnym wkładem chłonnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zagórzany jednostka ewidencyjna Gorlice.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności oraz pojazdów mechanicznych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Gorlickiego.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opatrunków, podkładów, pielucho-majtek oraz środków do pielęgnacji skóry i ran na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim" - 6 pakietów
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.