Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-25
Jastrzębie-Zdrój: Rewitalizacja Parku przy ul. Żeromskiego
Numer ogłoszenia: 294886 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku przy ul. Żeromskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka przedmiotu zamówienia: RÓW ODWADNIAJĄCY: a) Roboty przygotowawcze obejmujące obszar całego jaru, a polegające na: wycince drzew i krzewów, karczowaniu pni wraz z wywozem, uprzątnięciu terenu z dzikich wysypisk śmieci. b) Budowa odwodnienia liniowego poprzez wykonanie rowów otwartych (o długości 122,088mb) i rowów skarpowych obejmująca Etap I projektu. c) Budowa nowej ścianki czołowej dla istniejącego przepustu o śr. 1000 mm jako wlotu dla odprowadzenia wód z wykonanej kanalizacji deszczowej i rowów. d) Budowa kanalizacji deszczowej głównej z rur PCV-U Dz 400mm, Dz 315mm o ściankach litych klasy S (SDR34; SN8) z wydłużonym kielichem o łącznej długości 116,55 mb. (odcinki: S1-S2-S3-S4-S5-wlot do rowu otwartego). e) Wykonanie odwodnienia istniejących wylotów kanalizacji deszczowej do projektowanych rowów, z rur PCV-U Dz 315mm o ściankach litych klasy S (SDR34; SN8) z wydłużonym kielichem o łącznej długości 60,68 mb. (odcinki: S03-S5, S04-rowu otwartego, S05- rowu otwartego). f) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy Dn 1000mm wyposażone w przejścia szczelne w ilości 8szt. REWITALIZACJA STAWÓW: a) odbudowa czaszy stawów istniejących poprzez usunięcie namułu z dnia, humusu z dna i skarpy, wykorygowanie stawów na odpowiednią głębokość i wykonie uszczelnienia dna i skarp; kontur stawów pozostanie bez zmian, b) wykonanie zasilania stawów z sieci wodociągowej oraz z systemu drenarskiego (drenaż wraz z studniami) c) wykonanie odpływ wody do kanalizacji deszczowej i rowu poprzez zastawkę typu Mnich d) wykonanie kaskady wodnej w stawie górnym zasilanej z rurociągu obiegowego zainstalowanego w stawie dolnym wraz z instalacją pompową. e) wykonanie chodnika przebiegającego wokoło stawów oraz nowych schodów terenowych. Przewiduje się również remont schodów istniejących polegający na wymianie balustrad i okładziny murków. f) g)wycinka drzew i wykonanie nowych nasadzeń zieleni ŚCIEŻKA ROWEROWA I SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA a) ścieżka rowerowa szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej b) siłownia zewnętrzna w postaci okrągłych placyków o średnicy 3,0m, zlokalizowanych w dwóch skupiskach wzdłuż ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej. Na terenie siłowni zewnętrznej zlokalizowano łącznie 8 urządzeń rekreacyjnych w tym trzy urządzenia samodzielne i sześć urządzeń połączonych w pary. Wszystkie urządzenia mocowane na słupach nośnych (pylonach). Kolorystyka szaro-zielona. ELEKTRYKA a) oświetlenie ścieżek wytyczonych wokół zrewitalizowanych stawów oraz ścieżki rowerowej za pomocą latarni identycznych z istniejącymi, z lampami o źródłach sodowych 70W. Zmianie ulega typ zastosowanego klosza - nowe oraz istniejące klosze będą z kul przezroczystych dymionych, malowanych od góry. b) zasilanie urządzeń hydraulicznych W przedstawionych przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykazano materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - 2 roboty związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, - 2 roboty związane z budową, odbudową lub przebudową rowów przydrożnych lub melioracyjnych, - 2 roboty związane z układaniem nawierzchni z kostki brukowej - 2 roboty związane z budową, remontem lub przebudową oświetlenia ulicznego Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach a) osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane pozwalające na wykonywanie prac w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane pozwalające na wykonywanie prac w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, c) osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienianiezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane pozwalające na wykonywanie prac w zakresie drogowym, d) osobą posiadającą uprawnienia ( zaświadczenie) do pracy SEP E min 1 kV, e) osobą posiadającą uprawnienia ( zaświadczenie) do pracy SEP D min 1 kV. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, oraz o przyjęciu ich postanowień bez zastrzeżeń, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o ujęciu kosztów dodatkowych wg załącznika nr 2, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 11 siwz), 4) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 8)- jeżeli dotyczy. Uwaga: Pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie terminu wykonania, w przypadku: - zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3 projektu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. - gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, co zostanie potwierdzone protokołem konieczności, b) w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych / protokoły konieczności robót dodatkowych spisane przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy, c) w zakresie finansowym w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych. d) w zakresie innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca, e) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, f) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w pkt 8.2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.