Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-11-03
Warszawa: Materia³y opatrunkowe oraz opatrunki specjalistyczne
Numer og³oszenia: 294932 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y opatrunkowe oraz opatrunki specjalistyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y opatrunkowe oraz opatrunki specjalistyczne - 2 czê¶ci.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie; Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego Wykonawca sk³ada: 1.Za¶wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cego, ¿e dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz.679 tj. 1.1. dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium; 1.2. certyfikat zgodno¶ci w przypadkach okre¶lonych w ustawie o wyrobach medycznych; 1.3. deklaracja zgodno¶ci potwierdzaj±ca, ¿e wyrób medyczny zgodny jest z wymaganiami zasadniczymi 1.4. w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zosta³ sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosowanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego wymagania Zamawiaj±cego z zaznaczeniem oferowanego asortymentu UWAGA: Je¿eli dla wyrobu medycznego wydaje siê dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzêdu, wówczas Wykonawca winien do³±czyæ do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1. niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1.1., wówczas Wykonawca sk³ada dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2. niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1.2., wówczas Wykonawca sk³ada dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 1.3. niniejszego rozdzia³u. - Je¿eli dla wyrobu medycznego nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1.3., wówczas Wykonawca sk³ada dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4. niniejszego rozdzia³u 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania techniczne zawarte w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ [prospekt/katalog/ folder/ karta formularz danych technicznych] aktualny na dzieñ sk³adania ofert wraz z instrukcj± obs³ugi w jêz. polskim w wersji elektronicznej dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Zamawiaj±cego - 2
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy: 1.1. w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 1.2. w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 1.3. w zakresie zmiany typu/ modelu/ numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 1.4. w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy 1.5. w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w przypadku niewykorzystania kwoty brutto okre¶lonej w § 3 ust. 1 umowy, 1.6. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem zmiany o której mowa w pkt 1.4. Zwiêkszenie lub zmniejszenie asortymentu dokonywaæ siê bêdzie na podstawie zamówieñ przesy³anych przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia: 2.1. strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i us³ug, b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 2.2. zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w ust. 3.1. zgodnie z za³±czon± uprzednio przez Wykonawcê kalkulacj± kosztów celem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e zmiana ma wp³yw na koszty realizacji zamówienia. 2.3. w wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3.1. lit. a. warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2.4. w przypadku zmiany, o której mowa w ust 3.1. lit. b. wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 2.5. w przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3.1. lit. c. wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmian o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 2.6. wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 2.1. litera b. i c. W przypadku ust. 2.1. lit. b. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wykaz pracowników, którzy realizuj± umowê i dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±cych z przedmiotowe zmiany. Wykaz powinien zawieraæ zestawienia ile godzin miesiêcznie ka¿dy z pracowników faktycznie realizuje umowê. W przypadku ust. 2.1. lit. c. Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu wykaz personelu, który realizuje Umowê i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacj± kosztów wynikaj±c± z przedmiotowej zmiany. 2.7. Wykonawca zamiar zmiany w zakresie wynagrodzenia wraz z kalkulacj±, o której mowa w ust.2.2. i 2.6. powinien zg³osiæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie w terminie 1 m-ca o zdarzenia uzasadniaj±cego wprowadzenie zmiany pod rygorem pominiêcia. 3.Zmiana zapisów umowy jest mo¿liwa, je¶li okre¶lone zmiany w ust. 3 umowy bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana cen wymaga ka¿dorazowo zawarcia pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl - znak sprawy ZP 099/2015
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Kardiologii, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Niemodliñska 33, 04-635 Warszawa
sekretariat.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Instytut Kardiologii, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Niemodliñska 33, 04-635 Warszawa sekretariat pok.330.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Materia³y opatrunkowe oraz opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kompresy - 4 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Zamawiaj±cego - 2
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y opatrunkowe oraz opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 4 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Zamawiaj±cego - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i mêskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzeda¿, dostawa, monta¿ i wykonanie pod³±czenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barier± higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Spo³ecznej im. ¦w. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie ¦ledczym w Warszawie- S³u¿ewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ma³ej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddzia³ Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzy¿owania z drog± powiatow± (starodro¿e DK nr 17) do wêz³a Goñczyce w ci±gu drogi ekspresowej nr S17- nr postêpowania 055/25
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Dostawa opatrunków specjalistycznych
- Zakup i dostawa ob³o¿eñ operacyjnych i opatrunków
- Dostawa opatrunków
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.