Ogłoszenie z dnia 2006-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zawiercie: pełnienie roli Inżyniera dla projektu: Gospodarka ściekowa Zawiercia w ramach projektu Funduszu Spójności 2005/PL/16/C/PE/004 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zawiercie, Urząd Miejski w Zawierciu, do kontaktów: Łukasz Dziąbek - Kierownik JRP, Dariusz Włodarczyk - st. Specjalista ds. Przetargów, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, tel. 032 6727380, fax 032 6727382, e-mail: plu@e-zawiercie.pl, www.e-zawiercie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie roli Inżyniera dla projektu: Gospodarka ściekowa Zawiercia w ramach projektu Funduszu Spójności 2005/PL/16/C/PE/004. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pełnienia roli Inżyniera dla następujących robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności numer: 2005/PL/16/C/PE/004: - Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Borowe Pole; - Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Kromołów i Stawki-Ręby - Zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Warty, Dąbrowica i Łośnice-Zuzanka; - Zadanie 4: Usprawnienie pracy oczyszczalni ścieków w Zawierciu - Zadanie 5: Budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Marciszów i Nowe Zawiercie; - Zadanie 6: Budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Mostowa, Prusa, Bzów i Blanowice; oraz usługa polegająca na nadzorowaniu dwóch zadań usługowych realizowanych w ramach projektu w zakresie projektowania: - Zadanie 7: Opracowanie dokumentacji projektowej, etap I; - Zadanie 8: Opracowanie dokumentacji projektowej, etap II; Pełnienie roli Inżyniera będzie się odbywać w oparciu o: WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego przygotowanymi i opublikowanymi przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, drugie wydanie angielsko - polskie 2004r. (wersja SIDIR). W zakres usług Inżyniera wchodzi również wykonywanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Zawiercie. Kod NUTS: 5.24.31.16.02.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.11.30 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych Oryginalny kod CPV: 74.23.15.21 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pełnienia roli Inżyniera dla wszystkich robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności numer: 2005/PL/16/C/PE/004. Szacunkowa wartość bez VAT: 1,1 mln euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 50;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 80 000, 00 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych we wzorze umowy stanowiącym cz. 2 SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: A) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane w poszczególnych branżach uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. B) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunki wymienione w punkcie III.2.3 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) C) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunki wymienione w punkcie III.2.2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie) D) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). oraz 4) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez Pełnomocnika działającego w ich imieniu). Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A)1), D)2) i D)3), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A)1), D)1) D)2) i D)3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt III.2.2, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przeciętne roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 3 000 000 PLN. 2. Wykonawca posiada wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. 3. wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 2.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu, o którym mowa powyżej należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że : Eksperci nr 3, 4, 5, 6, 7, posiadają wymagane w poszczególnych branżach uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 96 poz 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia które zostały wydane przed na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi powyżej. 3.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za zamówienie wykonane Zamawiający uznaje takie, dla którego wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny; Do obliczenia wartości wykonanych usług wyrażonych w walucie innej PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze usługi w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 1.posiadać w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeciętne zatrudnienie co najmniej 15 pracowników oraz przeciętną liczebność personelu kierowniczego w wysokości 2 osób. 2. wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownik Zespołu (Ekspert 1), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami z zakresu budowy infrastruktury w sektorze gospodarki wodno-ściekowej, jako Kierownik Projektu lub równoważnym stanowisku, - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. - Ekspert ds. rozliczeń (Ekspert 2), posiadający: - wykształcenie techniczne lub ekonomiczne - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień kosztów i w kontroli kosztów, umiejętność rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych, robót sieciowych, robót technologicznych i robót drogowych; - Inżynier budowlany - inspektor nadzoru (Ekspert 3), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót jako kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych lub nadzorze jako inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych; - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 10000m sześc./dobę lub innego obiektu o podobnym zakresie robót budowlano-montażowych z zakresu budownictwa wodno-ściekowego lub przemysłowego - Inżynier drogowy - inspektor nadzoru (Ekspert 4), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorze nad wykonawstwem dróg z nawierzchnią asfaltową - Inżynier sanitarny - inspektor nadzoru (Ekspert 5), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót jako kierownik robót sanitarnych lub nadzorze jako inspektor nadzoru robót sanitarnych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru robót sanitarnych dla co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 30 km oraz jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa przepompowni ścieków; Inżynier sanitarny - inspektor nadzoru (Ekspert 6), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót jako kierownik robót sanitarnych lub nadzorze jako inspektor nadzoru robót sanitarnych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru robót sanitarnych dla co najmniej jednego zamówienia obejmującego budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 10000m sześc./dobę - Inżynier elektryk - inspektor nadzoru (Ekspert 7), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót jako kierownik robót elektrycznych lub nadzorze jako inspektor nadzoru robót elektrycznych; - doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) lub kierowaniu robotami elektrycznymi i AKPiA dla co najmniej jednego zamówienia obejmującego budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków lub innym obiekcie o podobnym zakresie robót elektrycznych i AKPiA z zakresu budownictwa wodno-ściekowego lub przemysłowego - Technolog oczyszczania ścieków - projektant (Ekspert 8), posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie w dziedzinie oczyszczania ścieków oraz rozruchów oczyszczalni ścieków. - doświadczenie przy projektowaniu lub weryfikacji co najmniej jednego projektu budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 10000m sześc./dobę 3. wykonać w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu roli Inżyniera zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC o wartości usługi nie mniejszej niż 2 mln PLN netto bez podatku VAT. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2005/PL/16/C/PE/004-09. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: 17.07.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Wykonawca należność wpłaci na konto Zamawiającego nr 45 1050 1142 1000 0023 0505 7248, i prześle potwierdzenie wpłaty wraz z prośbą o przesłanie SIWZ, z dokumentacją Zamawiający przekaże fakturę. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.07.2006, godzina 09:30, Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Sala Narad na parterze.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane w ramach projektu: Gospodarka ściekowa Zawiercia, projekt Funduszu Spójności nr 2005/PL/16/C/PE/004. 4) Informacje dodatkowe: Termin wykonania usługi liczony będzie od daty rozstrzygnięcia pierwszego z ośmiu przetargów w ramach projektu i trwać będzie do dnia zakończenia realizacji projektu, jednak nie później niż do dnia 30.10.2010 r. 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji budynku Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, przy ul. Wodna 8
- inżynier Zadanie nr 10 Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/010 współfinansowany w ramach Funduszu Spójności.
więcej: Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.