To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Toruń: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w następujących lokalizacjach:
1) w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 i w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28,
2) w Gliwicach w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowska 50A,
3) w Zgierzu w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2-4 i w Łodzi w budynku przy ul. Sienkiewicza 55,
4) w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowe
Numer ogłoszenia: 295031 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232140 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w następujących lokalizacjach: 1) w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 i w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28, 2) w Gliwicach w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowska 50A, 3) w Zgierzu w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2-4 i w Łodzi w budynku przy ul. Sienkiewicza 55, 4) w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na części (zadania): Część A obejmująca: 1) całodobowy dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, w tym: a) dozór i ochrona budynków oraz mienia na nieruchomości o powierzchni 16.660 m2 położonej w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, na której posadowione są budynki: - laboratorium techniczne wraz z częścią biurową o pow. 800 m2, - hala produkcyjna wyrobów w metalu z częścią wysoką o pow. 2500 m 2, - hala produkcyjna wyrobów z tworzyw sztucznych z częścią socjalno-biurową o pow. 800 m2, - magazyn, garaż na samochód ciężarowy i samochód osobowy, stolarnia i lakiernia o pow. łącznej 230 m2, - wiata o pow. 156 m2, b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 obejmującej w szczególności kontrolę: - ruchu osobowego, - ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, - rejestrowania wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także linii urządzeń, maszyn itp., - osób wchodzących do budynków bądź na teren Instytutu i wychodzących, a nadto: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, - prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji, a także podlewanie zieleńców przynależnych do budynku laboratoryjno - administracyjnego, przy użyciu własnego sprzętu, - w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywaanie ich piaskiem z solą dostarczonym przez Instytut. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 w Toruniu przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności: - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynku laboratoryjno-administracyjnego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2000 m2; w tym: w budynku laboratoryjno-administracyjnego -o pow. 800 m2 oraz w budynku C - części wysokiej pow. 600 m2 , części znajdującej się w bud. C na I p. o pow. 100 m2 i w części socjalnej na parterze ( łazienki, prysznice i szatnie) o pow. ok.100 m2 . - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie 10 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 2) całodobowy dozór i ochronę budynku oraz mienia w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28 w Toruniu , w tym ochrona mienia i zabezpieczenie urządzeń znajdujących się w budynku oraz świadczenie całodobowej usługi portierskiej obejmującej w szczególności: - wydawanie upoważnionym osobom i odbiór kluczy z instytucji mających w budynku swoje siedziby, - udzielanie informacji dot. lokalizacji instytucji mających siedziby w wieżowcu, - informowanie działu administracyjnego Instytutu o wystąpieniu awarii urządzeń, zauważonych zagrożeniach powstania awarii, itp. - w okresie letnim utrzymanie w należytym stanie trawników, a także pielęgnacja krzewów własnym sprzętem( strzyżenie trawników, podcinanie żywopłotów i podlewanie zieleńców ), - całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do portierni, w tym m.in. mycie co najmniej jeden raz w m-cu okna w portierni i drzwi w holu budynku z użyciem własnych środków czystości i sprzętu. - całoroczne utrzymanie porządku na terenie przylegającym do budynku i miejscach parkingowych polegające m.in. na wygrabianiu i zamiataniu opadających liści z drzew - w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem z solą dostarczonym przez Instytut. Część B obejmująca: całodobowy dozór i ochronę mienia w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych, w tym: a) dozór i ochrona mienia na nieruchomości o pow. 2.137,00 m2 i posadowionego na niej budynku laboratoryjno-biurowego o pow. 2.362,40 m2 i mienia znajdującego się na terenie Oddziału. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału przy ul. ul. Chorzowskiej 50 A obejmującej w szczególności: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych-odbieranych kluczy od pomieszczeń, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu. - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji, a także podlewanie zieleńców przynależnych do budynku laboratoryjno-biurowego własnym sprzętem, - w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych i chodników, posypywanie ich piaskiem z solą dostarczonym przez Instytut. c) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 A przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności : - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 2360 m2; w tym: - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie 4 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, odświeżacze powietrza, ręczniki jednorazowego użytku oraz mydło w płynie, - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. Część C obejmująca 1) całodobowy dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Zgierzu w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych przy ul. Chemików 2-4, w tym: a) dozór i ochrona budynków oraz mienia w siedzibie Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików 2-4 na nieruchomości pow. 10.065 m2 , w tym: - budynku syntezy - budynku laboratoryjno-biurowego - hali półtechniki, - budynku magazynowego, - garaży, - warsztatu mechanicznego. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie Oddziału Zamiejscowego przy ul. Chemików 2-4 obejmującej w szczególności: - kontrolę ruchu osobowego, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu, - kontrolę ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, - rejestrowanie wwożonych i wywożonych materiałów i surowców, a także linii urządzeń, maszyn itp., - kontrolę osób wchodzących do budynków bądź na teren Instytutu i wychodzących, a nadto: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowo - transportowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych-odbieranych kluczy od pomieszczeń, - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji własnym sprzętem, - w okresie zimowym odśnieżanie przejść i chodników oraz dróg wewnętrznych dojazdowych, posypywanie ich piaskiem dostarczonym przez Instytut. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału w Zgierzu przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności : - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 1855 m2 - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, - zabezpieczenie ogółem 3 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku , odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. 2) sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w budynku zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 55 przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące w szczególności: - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynku laboratoryjno-biurowego, - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 273 m 2 - zabezpieczenie ogółem 1 łazienki wraz z WC w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku , odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci. Część D obejmująca całodobowy dozór i ochronę mienia i sprzątanie powierzchni pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w Piastowie w siedzibie Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 w tym: a) dozór i ochrona 5 budynków o łącznej pow. 24.829 m2 zlokalizowanych na posesji oddziału przy ul Harcerskiej 30, na której znajduje się: - budynek biurowy - budynek laboratoryjny - budynek hali technologicznej - budynek kotłowni i garażu - budynek magazynowo - gospodarczy a także mienia znajdującego się na terenie Oddziału. b) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej w siedzibie oddziału obejmującej w szczególności: - prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego i materiałowego, - prowadzenie ewidencji wydanych-odbieranych kluczy od pomieszczeń, - prowadzenie ewidencji przebywania gości na terenie Instytutu. - obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7oo do 15oo, - w okresie letnim strzyżenie trawników i pielęgnacja krzewów na posesji, a także podlewanie zieleńców przynależnych do budynku laboratoryjno-biurowego o własnym sprzętem, - w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych i chodników, posypywanie ich piaskiem z solą dostarczonym przez Instytut. c) sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Oddziału Zamiejscowego w Piastowie Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 przy użyciu własnych środków czystości oraz własnego sprzętu i urządzeń obejmujące, w szczególności : - co najmniej 2 razy w roku mycie okien wewnątrz i zewnątrz budynków - utrzymanie w czystości wszystkich powierzchni poziomych o łącznej powierzchni 7900 m2; w tym: - zabezpieczenie sekretariatu w płyn do naczyń i ręczniki jednorazowego użytku, odświeżacze powietrza oraz mydło w płynie. - zabezpieczenie 3 łazienek wraz z WC w papier toaletowy, odświeżacze powietrza, oraz mydło w płynie. - opróżnianie koszy wraz z wymianą worków na śmieci..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 586800 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych w następujących lokalizacjach: 1) w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 i w budynku administracyjnym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 28,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAROR-BIS Sp. z o.o, Solec Kujawski, ul. Unii Europejskiej 4, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 198000
- Oferta z najniższą ceną: 198000 oferta z najwyższą ceną: 225300
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.