To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 29503 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Płock: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul Czwartaków 6.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12069 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
366071611, ul.
Plac Celebry Papieskiej
1,
09-400
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 367 26 86, faks
24 367 26 96, e-mail
biuro@mosirplock.pl,
biuro@mosirplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosirplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ogranczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul Czwartaków 6.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymania czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m kw. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Gruntowne sprzątanie Pływalni możliwe jest wyłącznie w godzinach nocnych 22:00 - 6:00 System sprzątania: we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty - bieżący serwis w godzinach otwarcia pływalni (obsada - jednocześnie min. 2 osoby), gruntowne sprzątanie w godz. 22:00 - 6:00 (obsada - min. 4 osoby) plus osoba nadzorująca. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 11 osób). Dla osób tych Wykonawca określi, na piśmie, szczegółowe zakresy odpowiedzialności oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wglądu Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych umową za pomocą własnych urządzeń mechanicznych i sprzętu ręcznego z zastosowaniem własnych środków czystości i higieny dostosowanych do charakteru i specyfiki obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie zasady i technologie sprzątania zapewniające zachowanie właściwego stanu sanitarnego obiektu. Zamawiający dopuszcza do wykonywania sprzęt mechaniczny szczegółowo opisany w Dziale II SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Zabrania się używania na hali basenowej wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących typu Karcher lub podobnych, które rozpryskują wodę. Przy doborze środków czystości Wykonawca stosować będzie wytyczne wskazane w zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, pn.: Tabela odporności chemicznej fugi tytanowej SoproDur HF. Środki chemiczne używane na hali basenowej i niecek basenowych nie mogą zawierać w swoim składzie fosforanów. Środki biobójcze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Środki biobójcze powinny posiadać karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca opracuje Plan Higieny Obiektu, zawierający: wykaz środków czystości i higieny, które będą używane do utrzymania czystości obiektu wraz z kartami charakterystyki, wykaz urządzeń mechanicznych i pozostałego sprzętu, w tym ręcznego, przeznaczonego do sprzątania, szczegółową procedurę sprzątania obiektu obejmującą: opis poszczególnych pomieszczeń, rodzaj powierzchni, częstotliwość sprzątania, sposób wykonania prac, rodzaj środków czystości i przekaże go kierownikowi Pływalni w ciągu 10 dni od podpisania umowy do zaakceptowania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały nadzór kierowniczy nad pracami zespołu sprzątającego. Zamawiający wymaga, aby osoba sprawująca ten nadzór, posiadała pełnomocnictwo do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy w sytuacjach tego wymagających. Wykonawca ma obowiązek wskazać kontakt telefoniczny i e-mailowy do osoby pełniącej nadzór kierowniczy nad zespołem sprzątającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Dziale II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 109593 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.