Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-19
Drezdenko: Usługi pralnicze, nr sprawy PCZ-NZOZ/PN/19/2011
Numer ogłoszenia: 295050 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Drezdenku , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7620505, faks 95 7620218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze, nr sprawy PCZ-NZOZ/PN/19/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi pralnicze, prognozowana wielkość zamówienia 84 tys. kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek I (z art. 22 ust. 1 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1 i wymagane dokumenty potwierdzające, że posiada wymagane doświadczenie, tj.: wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym terminie, zrealizował lub realizuje jedną umowę usługi w zakresie usług pralniczych dla szpitala lub hotelu lub internatu/bursy, trwającą co najmniej 12 miesięcy o wartości brutto minimum 100 tys. zł. Jeżeli Wykonawca jest w trakcie realizacji umowy usług pralniczych, warunek będzie spełniony jeżeli wykaże, że zawarta umowy trwa już co najmniej 12 miesięcy, a wartość brutto zrealizowanej części umowy wynosi minimum 100 tys. zł. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie spełnienie warunku łącznie może dotyczyć tylko sumowania wymaganego okresu trwania umowy. Pozostałe elementy warunku winien spełniać każdy z wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1 potwierdzające, że dysponuje pralnią, w której pomieszczenia pralni są urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników z tych dwóch stref, tj.: poprzez fizyczny i funkcjonalny podział pomieszczeń zapewnia oddzielenie strefy czystej od stery brudnej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek III (z art. 22 ust. 3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1 potwierdzające, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek IV (z art. 22 ust. 4 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1 potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Przedmiot zamówienia, tj.: pranie i transport asortymentu brudnego i czystego winien być realizowany zgodnie m.in.: z wymaganiami zawartym w: a) Ustawie o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z 5 grudnia 2008r. (Dz.U. z 30 grudnia 2008 nr 234, poz. 1570 z późn.zm.) b) Ustawie z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U T.J. z10 lipca 2006r. nr 122, poz. 851 z późn.zm.). Na potwierdzenie spełnienia wymagania przedmiotowego określonego w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić: a) aktualne zaświadczenie lub inny dokument wydane przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, iż usługi pralnicze świadczone przez Wykonawcę spełniają wymagania dotyczące prania bielizny pochodzącej z zakładów opieki zdrowotnej z zachowaniem bariery higienicznej; b) pozytywną opinię lub inny dokument wydany przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że transport bielizny szpitalnej czystej i brudnej spełnia wymagania sanitarno-epidemiologiczne. 2. Przedmiot zamówienia winien być prany w środkach do prania dezynfekcyjnego stosowanych w zakładach opieki zdrowotnej, zaklasyfikowane jako produkt biobójczy z zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. T.J. z 2007r. nr 39, poz. 252 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełnienia wymagania przedmiotowego wskazanego w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić: a) Wykaz proponowanych (co najmniej dwóch) środków do prania dezynfekcyjnego z podaniem nazwy handlowej, producenta oraz dołączeniem karty charakterystyki substancji chemicznej b) Dokumenty uprawniające wykonawcę do wprowadzenia do obrotu i stosowania produkt biobójczy w rozumieniu: ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. T.J. z 2007r. nr 39, poz. 252 z późn. zm.), tj.:pozwolenie na wprowadzanie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub decyzja o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka lub pozwolenie na obrót (art. 54 ustawy o produktach biobójczych)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego w pkt. III.4.2 i pkt. III.4.3.1 dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Uprawnienia winny wynikać z załączonych do oferty dokumentów, tj. np.: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, aktualnego statutu. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem oraz dokumenty z których wynika, że osoba udzielająca pełnomocnictwa jest do tego uprawniona przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)wydłużenie terminu płatności, b)zakresu wskazanego w §4 dotyczący przyjmowania i ewidencjonowania asortymentu brudnego i czystego c)przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w §13, w przypadku niezrealizowania usług określonych w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §13, w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 3 umowy. d)obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych e)zmiana środków stosowanych do prania dezynfekcyjnego, o których mowa w §5 ust. 5 pod warunkiem zaproponowania produktu zaklasyfikowanego jako preparat biobójczy, równoważnego co najmniej w zakresie spektrum, skuteczności prania, f) zmianę cen (w tym wartości brutto umowy) określonych w załączniku nr 1 w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, iż zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem, w trybie określonym w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy drezdenko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/S/19/2024
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko
- Konserwacja nawierzchni drogi wraz z remontem przepustu w m. Niegosław
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.