eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz Rady Osiedla Kłodnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz Rady Osiedla Kłodnica.
Numer ogłoszenia: 295106 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle oraz Rady Osiedla Kłodnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług na bazie sieci i łączy telekomunikacyjnych operatora lokalnego oraz innych operatorów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych polegających na: 1. połączeniach lokalnych 2. Połączeniach międzystrefowych - krajowych 3. Połączeniach do sieci komórkowych 4. Połączeniach międzynarodowych na rzecz UM K-K oraz rady Osiedla Kłodnica z central telefonicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle położonych w budynkach przy ul. Piramowicza 20-22, Planetorza 2, Piastowskiej 17, Pamięci Sybiraków 4 oraz stacji telefonicznych nie obsługiwanych przez w/w centrale zgodnie z wykazem Nr 1 stanowiącym załącznik do SIWZ. cztery rodzaje połączeń, 2 centrale numery analogowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności określonej art. 10 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz.1800 z poź.zm.)., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 24-08-2006 do 24-08-2009 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze: świadczenie usług telekomunikacyjnych na wartość łączną, co najmniej 170 000,- zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 170 000,-zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp, WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Wykonawca nie może powierzyć realizacji usług podwykonawcom. 3. Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Akceptowanie częstotliwości fakturowania (w przypadku fakturowania częściami), w cyklu nie mniejszym niż 1 faktura, co miesiąc. 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) wyposażenia technicznego (central, łączy telefonicznych, aparatów telefonicznych itp.) przy użyciu którego realizowane będą usługi objęte zamówieniem. 6. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 7.Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. 8. Przyjęcie do wiadomości danych zawartych w druku nr 1 poprzez jego akceptację. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów systemem spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą >>wpis aktualny na dzień<<. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci >>Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal<<., Zezwolenie na prowadzenie działalności określonej art. 10 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz.1800 z poź.zm.)., Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej art. 10 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz.1800 z poź.zm.) wystawione (zaktualizowane) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zadań wykonanych okresie od 24-08-2006 do 24-08-2009 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych zadań., Wykaz zadań (sporządzony wg wzoru druk nr 7) wykonanych okresie od 24-08-2006r do 24-08-2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub protokoły odbioru. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 170 000,-zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 170 000,- zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 24 ustawy Pzp (druk nr 2)., Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2 /pok. 1, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Planetorza 2, pok. 1, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.