eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Tartaczna w Szamocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Szamocin: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Tartaczna w Szamocinie
Numer ogłoszenia: 295118 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242250 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Tartaczna w Szamocinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem opracowania jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Tartaczna w Szamocinie wraz z odwodnieniem, polegająca na zmianie nawierzchni jezdni z gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz na przebudowie chodnika po stronie lewej z kostki brukowej betonowej. Opis sytuacji: Przebudowywana droga o długości 232,50m to odcinek prosty z łukiem poziomym na końcu opracowania o promieniu R=50,00m. Ponadto przebudowie podlegać będą odcinki dróg dojazdowych o długości 48,50m i o długości 55,00m. Na odcinku projektuje się chodnik o szerokości 1,50m po stronie lewej oddzielony od krawędzi jezdni pasem zieleni o szerokości 2,00m. W miejscu skrzyżowania ulicy Tartacznej z ulicą Marcinkowskiego zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o R=8,00m. Przebiegu trasy w planie nie zmieniono. Przebieg przebudowywanej drogi pokazano na rysunku nr 2 - plan sytuacyjny. Niweleta: Projektowaną niweletę obniżono w stosunku do istniejącej niwelety nawierzchni gruntowej w celu przejęcia wód opadowych z pasa drogowego również poza jezdnię. Istniejące i projektowane rzędne odniesiono do Reperu roboczego przyjętego na pokrywie studni teletechnicznej w ulicy Marcinkowskiego o wysokości H = 65,93 m n.p.m. patrz rys. nr 2 - plan sytuacyjny. Projektowaną niwelety przebudowywanej drogi pokazano na rysunku nr 3 - przekrój podłużny. Przekrój normalny: Przekrój normalny przyjęto jako półuliczny jak niżej: szerokość jezdni 6,00m szerokość jednostronnego chodnika strona lewa 1,50 m szerokość pasa zieleni pomiędzy krawędzią jezdni a chodnikiem strona lewa 2,00 m spadek poprzeczny jezdni dwustronny i = 2% w kierunku ścieków przykrawężnikowych pasa zieleni spadek poprzeczny chodnika i = 2% w kierunku pasa zieleni Projektuje się konstrukcje nawierzchni dla kategorii ruchu KR1 jak niżej: jezdnia: warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średniego warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego chodnik: podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej koloru szarego grubości 6 cm zjazdy na posesje: warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średniego warstwa podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego grubości 8 cm pobocze odcinki : warstwa z kruszywa łamanego gr. śr. 8cm pas zieleni: warstwa humusu obsiana mieszanką traw Sprawdzenie warunków mrozoodporności: dla kategorii Ruchu KR-1, grupy nośności podłoża G-2 i granicy zamarzania dla rejonu Szamocin hz=0,80 cm wymagana grubość konstrukcji nawierzchni jezdni wynosi: hwym. = 0,40 x hz = 0,40 x 0,80 = 0,32 m hproj. = 4 + 4 + 8 + 15 + 20 = 0,51 m czyli warunek mrozoodporności spełniony bo: hproj = 0,51 m > hwym. = 0,32 m Obramowanie jezdni stanowi krawężnik betonowy 15 x 30 cm ułożony na lawie betonowej z oporem. W miejscu zjazdów na posesje krawężnik obniżono do 2 cm nad powierzchnię jezdni. Chodnik oraz zjazdy na posesje obramowano obrzeżem betonowym 8cm x 30cm. Przekroje konstrukcyjne nawierzchni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunku nr 5.1 i 5.2 - przekrój normalny. Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne do projektowanego dwustronnego ścieku przykrawężnikowego o szerokości 20cm poprzez studzienki ściekowe z rur PVC o400 i przykanaliki z rur PVC o160 do projektowanej kanalizacji deszczowej z rur PP o300 ze studzienkami rewizyjnymi z rur PP o400. Projektowaną kanalizację deszczową włączono w rejonie posesji nr 1 do kanalizacji deszczowej ujętej w odrębnym opracowaniu. Roboty ziemne Roboty ziemne związane są z wykonaniem koryta pod konstrukcję nawierzchni jezdni i chodnika wykopu. Ilość według tabelarycznego obliczenia robót ziemnych wynosi: W = 1369,50 m3 Miejsce wywozu nadmiaru gruntu wskaże Zamawiający. Docelowa organizacja ruchu kołowego: W rejonie skrzyżowania trójramiennego ulicy Tartacznej z ulicą Marcinkowskiego projektuje się docelową organizację ruchu kołowego: ul. Marcinkowskiego 2 x D-1 - droga z pierwszeństwem ul. Tartaczna 2 x D-6 - przejście dla pieszych, 1 x A-7 - ustąp pierwszeństwa, 1 x P-10 - oznakowanie poziome - przejście dla pieszych Ponadto w rejonie skrzyżowania z ulicami dojazdowymi należy na nich ustawić znak A-7 - ustąp pierwszeństwa. Warunki geotechniczne: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24. września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. Nr 126/98 ustala się: proste warunki gruntowe na podstawie próbnych przekopów i badań makroskopowych tj.: warstwa gruntu równoległa do powierzchni terenu z rumoszy i żwirów gliniastych o grubości powyżej 1,0 m zwierciadło wody gruntowej poniżej projektowanego poziomu warstw konstrukcji nawierzchni jezdni brak występowania niekorzystnych zjawisk geologicznych pierwszą kategorię geotechniczną z uwagi na: proste warunki gruntowe wykopy do głębokości 1,2 m Warunki gruntowo - wodne dla ustalenia grupy nośności podłoża określono na Podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2. marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Dla określenia konstrukcji nawierzchni jezdni przyjęto grupę nośności podłoża G2 z uwagi na: warunki wodne przeciętne - wykopu do 1,0 m i występowanie zwierciadła wody do 2,0 m grunty wątpliwe - rumosze i żwiry gliniaste Wykonanie kosztorysów powykonawczych, dokumentacji technicznej powykonawczej. Dokumentacja geodezyjna inwentaryzacja wszystkich prac, zatwierdzona przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów l cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań. Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora projekty budowlane. Nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, określają minimalny standard jakościowy materiału lub urządzenia przyjętego do wyceny. UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego w przedmiarach i projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają: przedmiary kosztorysy ofertowe robót wartości jednostkowych, wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach robót musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty, projekt budowlany obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; oryginał w wersji papierowej projektu technicznego jest do wglądu u Zamawiającego, Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 761129,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 491908,96

  • Oferta z najniższą ceną: 491908,96 / Oferta z najwyższą ceną: 613157,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.