eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących obiektów klasy budynki wraz z punktami adresowymi dla części województwa podlaskiego w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Białystok: Zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących obiektów klasy budynki wraz z punktami adresowymi dla części województwa podlaskiego w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych.
Numer ogłoszenia: 295118 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497551, faks 085 7497551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących obiektów klasy budynki wraz z punktami adresowymi dla części województwa podlaskiego w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących obiektów klasy budynki wraz z punktami adresowymi dla części województwa podlaskiego w ramach opracowania Bazy Danych Obiektów Topograficznych. Przedmiot zamówienia obejmuje część województwa podlaskiego, należy do niej 8 następujących powiatów: suwalski, miasto Suwałki, sejneński, augustowski, kolneński, grajewski, sokólski, moniecki. Wymagana jest integracja przedmiotu zamówienia z realizowanym przez GUGiK zamówieniem polegającym na opracowaniu elementów referencyjnej bazy danych przestrzennych w ramach realizowanego projektu Geoportal 2, w zakresie opracowania obiektów klasy budynki wraz z punktami adresowymi dla woj. podlaskiego i oddanie ciągłej, połączonej wektorowej bazy danych obiektów topograficznych obejmującej cały obszar administracyjny województwa podlaskiego Warunki techniczne, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną dalej ustawą. 2. Zaakceptują istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (projekt umowy - zał. nr 8 do SIWZ); 3. Wskażą część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (wzór - zał. nr 4 do SIWZ). 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości, co najmniej 500.000,00zł każda, przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się opracowanie jednego z niżej wymienionych rodzajów usług przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego: Topograficznej Bazy Danych (TBD), lub VMap Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2). b) co najmniej dwie prace polegające na wykonaniu prac geodezyjnych związanych z zakładaniem i modernizacją ewidencji gruntów i budynków za łączną kwotę 200 000,00 zł W przypadku podmiotów występujących wspólnie, podmioty mogą te warunki spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonych dokumentów do wniosku. 5. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie: a) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja - art. 43, pkt. 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.), b) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map - art. 43, pkt. 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.), c) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczenie i podział nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji di celów prawnych - art. 43, pkt. 2 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.). Należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że wyżej wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie. 6. Spełniają warunki wymagane przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 1999 r. Nr 11, poz.95 z późn. zm.) w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą - poufne-, a ponadto: a) posiadają zorganizowana kancelarię tajną: b) zatrudniają pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. 7. Dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, a w szczególności dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 (dwiema) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD. Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: a) wizualną edycję opracowania rastrowego, b) wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), c) superpozycję wymienionych produktów, d) wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie. 8. Posiadają środki finansowe w wysokości, co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 2); b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 3); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz części zamówienia której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Wzór - zał. nr 4 do SIWZ); f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, przyjętych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców (Załącznik nr 5) g) wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 6). h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1i, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. i) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz kopię aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa pełnomocnika, j) kopie stosownych poświadczeń bezpieczeństwa osób przewidzianych do realizacji prac związanych z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą - poufne - wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, k) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kancelarii tajnej spełniającej wymagania określone przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 lutego 1999 r. w sprawie organizacji kancelarii tajnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 17, poz. 156). l)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Załącznik nr 7)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można odebrać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w pok. 038 lub drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: UMWP, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 123..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.