eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR W SANDOMIERZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Kielce: DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR W SANDOMIERZU
Numer ogłoszenia: 29528 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72931 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE STROPODACHU BIURA POWIATOWEGO ARiMR W SANDOMIERZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ). Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 6 do SIWZ), projektem budowlanym (projekt, jeżeli byłby potrzebny do wyceny robót, jest do wglądu w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Kielcach i Biurze Powiatowym ARiMR w Sandomierzu),umową, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, wiedzą i sztuką budowlaną, z zachowaniem najwyższej jakości i estetyki, Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z w/w zakresem, przy użyciu własnych materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym, jak i finalnym, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, prowadzenie wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione, zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa, zabezpieczenie terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., wykonanie oraz terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zapewnienie bezpiecznego korzystania z funkcjonującego Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, dbanie o porządek na terenie robót, o schludny jego wygląd oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zorganizowanie na własny koszt zaplecza socjalno-magazynowego dla potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia, po zakończeniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni od dnia odbioru końcowego - uporządkowanie terenu robót, usunięcie wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza socjalno-magazynowego. Inne wymagania: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego szkody wynikłej przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie ją na własny koszt. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.P. EAST - WEST SŁAWOMIR KALINIAK, SŁAWOMIR STAJNIAK, UL. KOŚCIUSZKI 11, 25-310 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94401,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94401,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94401,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143027,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.