To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Włocławek: DIZ-38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologi przez okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 295318 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117447 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologi przez okres 12 miesięcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Barium sulfuricum Barium sulfuricum zawiesina poj. 200 ml 100 pojemników 2 Meglumini amidotrizoas + Natrii amidotrizoas Gastrografin (660mg + 100mg)-ml flakon 100 ml 100 flakonów 3 Iomeprolum Iomeron 350mgJ-ml flakon 100 ml 600 flakonów 4 Iohexolum Omnipaque 300 300mg ml flakon 50 ml 240 flakonów 5 Iohexolum Omnipaque 300 300mg ml flakon 100 ml 260 flakonów 6 Iohexolum Omnipaque 300 300mg ml flakon 500 ml 50 flakonów 7 Ioversolum Optiray 350 741mg 1ml flakon 100 ml 900 flakonów 8 Iopromidum Ultravist 300mhJ 1ml flakon 50 ml 240 flakonów 9 Iopromidum Ultravist 300mhJ 1ml flakon 100 ml 260 flakonów 10 Iopromidum Ultravist 300mhJ 1ml flakon 500 ml 100 flakonów 11 Iopromidum Ultravist 370mhJ 1ml flakon 100 ml 1000 flakonów 12 Iopromidum Ultravist 370mhJ 1ml flakon 50 ml 100 flakonów 13 Iodixanolum Visipaque 320mgJ 1ml flakon 100ml 1400 flakonów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DIZ- 38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologii Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42714,00
Oferta z najniższą ceną: 42714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42714,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DIZ-38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologi Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61416,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66329,28
Oferta z najniższą ceną: 66329,28 / Oferta z najwyższą ceną: 66329,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DIZ-38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologi Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- SALUS INTERNATIONAL SP.Z O.O., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148554,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160438,40
Oferta z najniższą ceną: 160438,40 / Oferta z najwyższą ceną: 160438,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DIZ-38-2012 Dostawa środków kontrastowych na potrzeby Pracowni Kardiologi Inwazyjnej oraz Zakładu Radiologii przez okres 12 miesięcy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firm PGF URTICA Sp. z. o.o. PGF HURT Sp. z o.o., ul. Krzemienicka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173654,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187546,65
Oferta z najniższą ceną: 187546,65 / Oferta z najwyższą ceną: 187546,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych, ich rodzin oraz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- ZP/CZD/048/25 DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 2 pakiety
- Zakup wraz z dostawą leków psychotropowych i neuroleptyków.
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- "Dostawa leków i innych preparatów farmaceutycznych"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.