To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Tuliszków: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W TULISZKOWIE
Numer ogłoszenia: 295318 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248050 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANA ŹRÓDŁA CIEPŁA W BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W TULISZKOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych zadanie pn.: Termomodernizacja wraz z wymiana źródła ciepła w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuliszkowie 1.2 Realizacja zamówienia obejmuje : a) docieplenie stropodachu budynku, stropu piwnicy i komin c.o. b) obróbki z blachy rynny i rury spustowe c) instalacja odgromowa d) wymiana stolarki e) termomodernizacja ścian f) podokienniki zewnętrzne g) rusztowania h) roboty różne i) roboty budowlane w kotłowni j) montaż urządzeń kotłowni k) instalacje elektryczne kotłowni l) montaż zaworów termostatycznych, płukanie instalacji i izolacja rur 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Projekt budowlany - Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuliszkowie, b) Przedmiar robót, kosztorys - Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku Ośrodka Zdrowia w Tuliszkowie, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 1.4 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 1.5 Zastosowane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiORB szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane produkty, urządzenia, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i SSTWiORB. 1.6 Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. MONTER ul. P.O.W 64A 98-200 Sieradz., ul. P.O.W 64A 98-200 Sieradz., 98-200 Sieradz., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209100,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209100,44
Oferta z najniższą ceną: 209100,44 / Oferta z najwyższą ceną: 209100,44
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.