To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Nowa Sól: Remont mostu drewnianego w miejscowości Tatarki.
Numer ogłoszenia: 295322 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200090 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, faks 068 4585330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drewnianego w miejscowości Tatarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont mostu stalowego z pomostem drewnianym w miejscowości Tatarki gmina Kolsko powiat Nowosolski w ciągu drogi powiatowej nr 1022 F w km 3+726 relacji Nowy Jaromierz - Kolsko. Zadanie jest finansowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego. 2. Zadanie obejmować będzie swym zakresem remont pomostu drewnianego i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: a) wykonanie robót rozbiórkowych: - rozebranie nawierzchni bitumicznej na dojeździe do mostu - rozebranie pomostu drewnianego b) wykonanie robót montażowych i budowlanych: - montaż pomostu drewnianego - korekta dojazdów do obiektu - odbudowa stożków betonowo - kamiennych 3. Opis istniejącego mostu. Przedmiotowy obiekt to most drogowy pięcioprzęsłowy o konstrukcji przęsła w postaci belek stalowych walcowanych z pomostem wykonanym z elementów drewnianych. Rozpiętość mostu w osiach podpór wynoszą odpowiednio 5,20 m+9,15 m+9,00 m+9,15 m+5,20 m a długość całkowita w osi podparcia na przyczółkach wynosi 37,70 m. Szerokość pomostu wynosi 6,57 m. Most posiada chodniki zlokalizowane po obu stronach jezdni. Konstrukcja nośna mostu opiera się na drewnianych oczepach przyczółków betonowych i dwóch stalowych oczepach filarów środkowych wykonanych z rur stalowych. Pomost mostu stanowi konstrukcja drewniana, na którą składają się poprzecznice z bali płazowych o wysokości 20 cm oparte bezpośrednio na górnych półkach dźwigarów nośnych, podłużnice (pokład dolny) wykonany jest z krawędziaków o przekroju 12 cm x 12 cm oraz pokład górny wykonany z desek o przekroju 5 cm x 15 cm. Po obu stronach pomostu na dylinie górnej znajduje się chodnik o szerokości 0,76 m a na poprzecznicach zamocowane są słupki poręczy. Szerokość jezdni wynosi 5,05 m , a szerokość pomostu w świetle poręczy wynosi 6,57 m. Na dojazdach do obiektu występuje jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 4,5 metra. Połączenie pomostu z dojazdami jest bez dylatacji. 4. Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 4.1. Roboty rozbiórkowe. W zakres robót rozbiórkowych wchodzi: a) rozbiórka pokładu górnego b) rozbiórka pokładu dolnego c) rozbiórka chodnika i poręczy d) rozbiórka poprzecznic - zakres prac rozbiórkowych w uzgodnieniu z inwestorem e) rozebranie nawierzchni bitumicznej na dojeździe do mostu Przewiduje się około 30 % odzysku drewna z rozbiórki do ponownego wbudowania (poprzecznice). Pozostały materiał z rozbiórki jest własnością Wykonawcy robót . Materiał z rozbiórki nie nadający się do ponownego wbudowania należy usunąć z placu budowy - koszty transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. 4.2. Roboty montażowe. W zakres prac montażowych wchodzi: a) wbudowanie poprzecznic wykonanych bali płazowych wysokości 20 cm układanych co 80 cm - zakres prac montażowych w uzgodnieniu z inwestorem, b) wbudowanie pokładu dolnego wykonanego z krawędziaków 12 x 12 układanych co 2 - 3 cm, c) wbudowanie pokładu górnego wykonanego z desek 5 x 15 cm, d) wbudowanie chodników z: - desek 5 x 15 cm (5 szt.) - krawędziaków 10 x 21 cm układanych co poprzecznice - krawędziaków 10 x 15 cm układanych po długości e) wbudowanie poręczy z - krawędziaków 15 x 15 cm - słupki i pochwyt poręczy - krawędziaków 12 x 12 cm - zastrzałów - krawędziaków 10 x 5 cm - listwy podporęczowe Powierzchnie belek poprzecznych należy zabezpieczyć papą asfaltową izolacyjną przybitą do poprzecznic za pomocą gwoździ z podkładkami. Belki poprzeczne należy układać na dźwigarach stalowych. Pokład dolny układać podłużnie do osi mostu przybijając gwoździami do belek poprzecznych. Pokład górny przykręcany do pokładu dolnego poprzecznie za pomocą śrub. Balustrady i chodniki należy przymocować śrubami do belek poprzecznych. Wszystkie prace remontowe należy wykonać przy zamkniętym ruchu drogowym. Na czas robót wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu. Dla zachowania ciągłości ruchu pieszych i rowerzystów w trakcie robót Wykonawca wykona i będzie utrzymywał tymczasową kładkę dla pieszych . 5. Charakterystyka podstawowych materiałów Jako materiał do wykonania robót przyjmuje się drewno sosnowe które jest zdolne uzyskać klasę wytrzymałości K 33. Drewno minimum II klasy (nieliczne i niewielkie sęki do średnicy 6 mm , nieznaczne różnice barwy, słoje lekko zakrzywione, pofalowane). Wilgotność drewna stosowanego do konstrukcji znajdujących się na wolnym powietrzu nie powinna przekraczać 23% . Wszystkie elementy drewniane zarówno nowe , jak i istniejące ponownie wbudowane powinny być zabezpieczone przed korozją przez impregnację odpowiednimi środkami do impregnacji drewna metodą próżniowo - ciśnieniową solnymi środkami ekologicznymi. Wyjątek stanowią pochwyty. Elementy poręczy, zwłaszcza pochwyty powinny być heblowane. Elementy drewniane należy łączyć śrubami M 10 i M 12 o odpowiedniej długości, klamrami ciesielskimi oraz gwoździami. Wszystkie materiały zastosowane podczas remontu mostu muszą posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 6. Rodzaj i ilość robót Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. Zakres prac związanych z wymianą poprzecznic zostanie ustalony po rozebraniu pokładu dolnego. W przedmiarze ujęto wymianę wszystkich poprzecznic. 7. Uwagi 7.1. Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. 7.2. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego - rozdział V SIWZ. 7.3. Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 7.4. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129779.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Uśługowo Handlowe PA - BEX Export Import, ul. Kamienna 35, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 114242.85
- Oferta z najniższą ceną: 114242,85 oferta z najwyższą ceną: 235128.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1035F w miejscowości Rejów". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz środków budżetu Powiatu Nowosolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogowego mostu tymczasowego zlokalizowanego nad potokiem Łęgówka w miejscowości Piątkowa wraz z tymczasową drogą dojazdową
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Modernizacja wiaduktu drogowego o nr JNI 1000247 w ciągu ul. Maratońskiej nad al. Generała Waltera Janke w Łodzi
- Przebudowa poprzez remont mostu drogowego nad rzeką Bóbr w Marciszowie "zaprojektuj i wybuduj"
- PRZEBUDOWA MOSTU W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 W KM 5+307 W M. DZIELAWY WRAZ Z DOJAZDAMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.