eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamateriały medyczne jednorazowego użytku w podziale na 7 zadań:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Warszawa: materiały medyczne jednorazowego użytku w podziale na 7 zadań:
Numer ogłoszenia: 29532 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3211470, faks 022 3211406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały medyczne jednorazowego użytku w podziale na 7 zadań:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na sukcesywną dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 zadań: zadanie nr 1 - przyrządy do dermatologii i laryngologii (poz. 1-5) zadanie nr 2 - akcesoria jednorazowe do spirometru PNEUMO (poz. 1-3) zadanie nr 3 - materiały medyczne do anestezjologii (poz. 1-3) zadanie nr 4 - materiały medyczne okulistyczne (poz. 1 ) zadanie nr 5 - materiały medyczne do gastroskopii (poz. 1 ) zadanie nr 6 - materiały do zabiegów torakochirurgicznych (poz. 1-12) zadanie nr 7 - materiały medyczne dla laboratorium (poz. 1-49) Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tj. 193 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.; a) zapewnią jeden bezpłatny przegląd techniczny aparatu zgodnie z instrukcją obsługi, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 7. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ustępie 1. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009 r.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży stosowne oświadczenie, że zapewni jeden bezpłatny przegląd techniczny aparatu zgodnie z instrukcją obsługi, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 7

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że zostanie zapewniony jeden bezpłatny przegląd techniczny aparatu zgodnie z instrukcją obsługi, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 7. w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, sporządzony na bazie załączników nr 1,2,3,4,5,6 lub 7 do siwz, które zawierają szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, wartości netto, wartości brutto. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne w terminach wymagane prawem aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dotyczy każdego zadania). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kserokopię tych dokumentów. 3. Dla zadania nr 7: 1) oświadczenie producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP automatycznego analizatora do odczytu szybkości opadania erytrocytów (OB) SEDI 15 firmy B-D o kompatybilności z tym urządzeniem zaoferowanych probówek do OB - pozycja 31; 2) oświadczenie producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela na terenie RP produktów systemu próżniowego pobierania krwi, każdej pozycji, o wzajemnej kompatybilności z pozostałymi oferowanymi pozycjami - dotyczy pozycji 1,3,4,22,23,24,26,31,35,36,37,38,41,42,43,45,47,48.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu sprawdzenia występowania w obrocie prawnym osoby fizycznej 1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie terminu wykonania zamówienia, wielkości, zakresu lub sposobu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili podpisania umowy. Ewentualne zmiany będą wprowadzane w formie pisemnych aneksów. 3. W razie wyczerpania danej pozycji asortymentu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia go na tych samych zasadach pod warunkiem nie przekroczenia wartości przedmiotu umowy. 4. W przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnej zmianie. Zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT nie wymaga aneksu do umowy. Wartość netto nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 121.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 191lub 196 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.