Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Łódź: ZP/75/2012 Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 295340 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/75/2012 Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa asortymentu do leczenia wodogłowia dla Kliniki Neurochirurgii Instytutu CZMP
Pakiet 1
1.Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa, cylindryczna, ( długość 13 mm, szerokość do 4 mm), z mechanizmem listkowym, średniociśnieniowa( zakres ciśnień 55-94 mm H2O), z integralnym małym zbiornikiem typu Rickham i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 5 szt
2.Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa, rozmiar standard, średniociśnieniowa ( zakres ciśnień 51 - 110 mm H2O), z poziomym mechanizmem zastawkowym, z integralnym mechanizmem antysyfonowym normalnie otwartym i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 10 szt.
3.Zestaw-zastawka ciśnieniowo-przepływowa , rozmiar mini, średniociśnieniowa (zakres ciśnień 51 - 110 mm H2O), z poziomym mechanizmem zastawkowym, z integralnym mechanizmem antysyfonowym normalnie otwartym i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 10 szt.
4.Zestaw-zastawka regulująca przepływ, niskoprofilowa, dwuczęściowa ze zbiornikiem do nakłuwania i z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 10 szt.
5.Zestaw-zastawka regulująca przepływ, dwuczęściowa ze zbiornikiem do nakłuwania i z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 20 szt.
Pakiet 2
1.Zestaw-zastawka ciśnieniowo - przepływowa, standardowa, z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu normalnie zamknięty, o poziomie działania PL 1,5, z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 20 szt.
2.Zestaw-zastawka ciśnieniowo - przepływowa, mała, z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu normalnie zamknięty, o poziomie działania PL 1,5, z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 5 szt.
3.Zestaw -zastawka ciśnieniowo-przepływowa, typu Burr hole, z integralnym mechanizmem antysyfonowym typu normalnie zamknięty, o poziomie działania PL 1,5, z integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 10 szt.
Pakiet 3
1.Zestaw-zastawka tytanowa, grawitacyjna ( zawór kulka w stożku i moduł grawitacyjny), dziecięca ( długość 24 mm, średnica 4 mm), o ciśnieniu otwarcia poziomo/pionowo 9/24 cm H2O z integralnym zbiornikiem przepływowym i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 15 szt.
2.Zestaw-zastawka tytanowa, grawitacyjna ( zawór kulka w stożku i moduł grawitacyjny), dziecięca ( długość 24 mm, średnica 4 mm), o ciśnieniu otwarcia poziomo/pionowo 9/29 cm H2O z integralnym zbiornikiem przepływowym i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 15 szt.
3.Zestaw-zastawka tytanowa ( zawór kulka w stożku), programowana w zakresie ciśnień 0 -20 cm H2O, z integralny zbiornikiem przepływowym, integralnym mechanizmem antysyfonowym o poziomie działania 20 cm H2O i integralnym drenem otrzewnowym + dren komorowy - 5 szt.
Pakiet 4
1.Dreny komorowe o długości 18 cm - 30 szt.
2.Dreny komorowe o długości 35 cm - 30 szt.
3.Dreny otrzewnowe o długości 120 cm - 20 szt.
4.Dreny otrzewnowe/przedsionkowe o długości 90 cm - 20 szt.
5.Dreny dosercowe zamknięte - 10 szt.
6.Zbiornik Rickhama z tworzywa o średnicy 6 mm z drenem komorowym - 10 szt.
7.Łączniki proste, plastikowe - 40 szt.
8.Łączniki typu Y, plastikowe - 20 szt.
9.Łączniki typu T, plastikowe - 20 szt.
Pakiet 5
1.Zestaw do drenażu komorowego zewnętrznego: dren komorowy o długości 35 cm, system hermetyczny, bez filtrów, komora kropelkowa zintegrowana z workiem drenażowym o pojemności >500 ml, zawierającym skalę ciśnieniową 360mm, plastikowy przewód o długosci 190 cm - 70 szt.
Pakiet 6
1.Dreny komorowe impregnowane antybiotykami - 10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679:
1.CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną
2.DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi
3.Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych
o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Ulotki, karty informacyjne oferowanego produktu w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93-338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93-338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- "Poprawa funkcjonowania infrastruktury sportowo-rekreacyjnej szansą na rozwój popegeerowskich terenów Gminy Czarna"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego dla Kliniki Kardiochirurgii
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.