Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Gdańsk: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH
I WYKONAWCZYCH : PRZEBUDOWA ULICY OŁOWIANKA NA ODCINKU PRZED CENTRALNYM MUZEUM MORSKIM W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 295342 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I WYKONAWCZYCH : PRZEBUDOWA ULICY OŁOWIANKA NA ODCINKU PRZED CENTRALNYM MUZEUM MORSKIM W GDAŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych pt Przebudowa ulicy Ołowianka na odcinku przed Centralnym Muzeum Morskim w Gdańsku. Celem zamierzenia jest przebudowa ulicy Ołowianka oraz zagospodarowanie wolnego terenu pomiędzy ulicą a Kanałem na Stępce na parkingi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Posiada doświadczenie w wykonywaniu opracowań projektowych z dziedziny budownictwa drogowego i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia po-stępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); nie mniej niż 2 projektów budowlanych i wykonawczych na budowę lub przebudowę dróg. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia wskaże projektanta wiodącego branży drogowej posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania dróg bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na: budowę lub przebudowę dróg. 3.Do realizacji zamówienia wskaże wiodących projektantów branż: sanitarnej, elektroenerge-tycznej posiadających uprawnienia w zakresie projektowania danej branży bez ograniczeń, należących do Izby samorządu zawodowego. 4. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Za-mówień Publicznych - zał. 1a Spełnienie warunków uczestnictwa w postepowaniu dokonywane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą w/g zasady spełnia / niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku opisanego w pkt 1. należy udokumentować poprzez wykaz opracowań sporządzony wg wzoru - zał SIWZ i załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że opra-cowania projektowe zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego w pkt 2. i pkt 3. należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załączniki nr 1c- 1f SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamó-wienia wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie warunku pkt 4 poprzez Oświadczy wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp - zał. SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgod-nie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządze-niem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo-że żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane((Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, budynek B sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.