Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Zielona Góra: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Dobre nad Kwisą, Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Żagań.
Numer ogłoszenia: 295388 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizcyjna podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Dobre nad Kwisą, Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Żagań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Dobre nad Kwisą, Sulechów, Skwierzyna, Wędrzyn, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Żagań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji E i dozoru D zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji elektrycznych (Dz.U.nr 89 poz 828 z 2003r.); Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; 2. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, lub posiadaniu zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub posiadaniu potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o robotach podzleconych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach w umowie załączonej do SIWZ. W trakcie trwania umowy zgodnie z art. 144 pkt. 1 dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści na poniżej określonych warunkach: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) powierzania wykonania części zamówienia podwykonawcom - w ilości do 50 % wartości umownej, według cen zawartych w formularzu cenowym, z możliwością powierzenia całej pozycji wyodrębnionej w formularzu cenowym dla usług specjalistycznych, 3) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i jednocześnie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, 4) zmiana sposobu zabezpieczenia właściwego wykonania umowy. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, 65 - 043 Zielona Góra,ul. B.Chrobrego 7,kancelaria jawna- I piętro pokój 104-105.Otwarcie ofert dn. 27.09.2010r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Dobre nad Kwisą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne dwóch kotłowni olejowych zlokalizowanych w rejonie m.Świętoszów i m. Pstrąże..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Sulechów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne dwóch kotłowni gazowych zlokalizowanych w Zielonej Górze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Skwierzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne kotłowni gazowej nr 2 w budynku nr 2 w Skwierzynie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Wędrzyn..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne kotłowni olejowych i gazowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Międzyrzecz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne dwóch kotłowni olejowych i gazowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Nowogród Bobrzański..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny kotłowni gazowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych kotłowni opalanych olejem opałowym lub gazem w WAK Żagań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne dwóch kotłowni olejowych i gazowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- TP-74/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych oraz podręcznego sprzętu (...)
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- Wymiana klimatyzatorów w pomieszczeniach serwerowni w budynkach nr 55 i 90 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.