eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi okresowych kontroli obiektów, instalacji, przewodów i urządzeń polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-6/WZŻ/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 29546 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Wrocław: Usługi okresowych kontroli obiektów, instalacji, przewodów i urządzeń polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-6/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11402


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi okresowych kontroli obiektów, instalacji, przewodów i urządzeń polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-6/WZŻ/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Znak postępowania ZP-6/WZŻ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków usługi okresowych kontroli obiektów, instalacji, przewodów i urządzeń polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: 1) elementów, budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. a) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.) z uwzględnieniem obiektów na placach zabaw oraz innych obiektów małej architektury m.in. obudowy śmietnikowe, ławki itp.; 2) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.1. lit. b) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.) (separatory tłuszczu i ropopochodnych); 3) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych, których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych wraz z układami nawiewno - wywiewnymi wentylacji mechanicznej, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.1. lit. c) ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.). 4) instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust.1. pkt.2 ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.). 5) urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) poprzez wykonanie wymaganych Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U.2003.193.1890 z dnia 2003.11.18): a. pomiarów ochronnych rezystancji izolacji dźwigów wyposażonych w aparaty elektryczne, zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 lit. a Rozporządzenia b. pomiarów rezystancji uziemień roboczych gdy są stosowane i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej art. 12 ust 1 pkt 2 lit. b Rozporządzenia oraz sporządzenie z wykonanych czynności protokołów oraz załączenie ich do właściwej Książki obiektu budowlanego wraz z dokonaniem wpisu zgodnego z §5 ust.4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.120.1134), w dniu przekazania protokołu Zamawiającemu. Zamawiający przy zawarciu umowy udzieli upoważnienia osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, wskazanej przez Wykonawcę umowy, do dokonania wpisów w powyższym zakresie. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale I SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71356100-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33352.15
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BoDBuD Bogusław Zieliński ,  bogdanzieliński@poczta.fm,  ul. Wesoła 19/7,  50-521,  Wrocław ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23 626,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23 626,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29 876,70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.