To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Dobrzany: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii wraz z remontem c. o. w budynkach Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach
Numer ogłoszenia: 295472 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206494 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzany, Ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 02 01, faks 91 561 02 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii wraz z remontem c. o. w budynkach Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji odnawialnych źródeł energii wraz z remontem c. o. w budynkach Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach. 2. Inwestycja realizowana będzie na dz. nr geod. 54/5 w Dobrzanach w Budynkach Zespołu Szkół Publicznych przy ul. Mickiewicza 43 w Dobrzanach. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) modernizację i regulację centralnego ogrzewania, 2) remont i wymianę urządzeń grzewczych w kotłowni, 3) wymianę kotła w kotłowni, 4) instalację wentylacji mechanicznej z rekuperacją, 5) wymianę oświetlenia sodowego na elektrooszczędne dużej hali sportowej, 6) budowę instalacji fotowoltaiczne 40kW na dachu dużej hali sportowej. 4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczno-projektowa stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, łącznie z dokonaniem wizji lokalnej na istniejącym obiekcie, przy czym koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót . 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. W szczególności Wykonawca powinien uzgodnić z Dyrektorem ZSP w Dobrzanach wszelkie czynności mające na celu zapewnienie maksymalnej ochrony i bezpieczeństwa uczniów/opiekunów ZSP w Dobrzanach. 9. Zamawiający informuje, że w ZSP w Dobrzanach równolegle z inwestycją instalacji OZE będzie prowadzona inwestycja termomodernizacji budynków ZSP. Wykonawcy obu inwestycji zobowiązani są do podjęcia takich uzgodnień i czynności aby nie kolidować w pracach drugiemu Wykonawcy. 10. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 11. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały. 12. Zakres zadania obejmuje również: 1) pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek Zamawiającemu), 2) uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zezwoleń koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz pokrycia związanych z nimi kosztów, 3) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób, atestów materiałowych i spawalniczych. 4) w razie konieczności (na żądanie Zamawiającego) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorys powykonawczy i różnicowy. 13. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. wykonania ich zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 14. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca, podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 15. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 16. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który może być wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 17. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie płacone w transzach, w tym: 6 terminów płatności w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX, X 2015r. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 18. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na swoje roboty na okres min 5 lat od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego. 19. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn.: Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn.: Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HIT-SYSTEM KAZIMIERZ KRYSZTOFIAK
jakie przetargi wygrała firma
HIT-SYSTEM KAZIMIERZ KRYSZTOFIAK
- Hit System Krzysztofiak, ul. Letnia 12, 70-813 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1653688,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1501995,34
Oferta z najniższą ceną: 1501995,34 / Oferta z najwyższą ceną: 2699112,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.