Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Olsztyn: wykonanie zadania: Inwentaryzacja geodezyjnej osnowy poziomej I, II i III klasy oraz poligonizacji II klasy na obszarze miasta Olsztyna.
Numer ogłoszenia: 295486 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zadania: Inwentaryzacja geodezyjnej osnowy poziomej I, II i III klasy oraz poligonizacji II klasy na obszarze miasta Olsztyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania 1. Zgłoszenie pracy geodezyjnej. 2 Pobranie materiałów, które winny być wykorzystane podczas pracy: a)wykazy współrzędnych inwentaryzowanych punktów, b)z systemu Ewmapa: baza działek oraz warstwy: osnowy geodezyjne, budynki, jezdnie, nazwy ulic i numerów porządkowych, c)opisy topograficzne w wersji cyfrowej (pliki w formacie bmp i tif), d)wypisy z rejestru ewidencji gruntów. 3. Przeprowadzenie inwentaryzacji terenowej polegającej na: a)odszukaniu znaków geodezyjnych określających położenie punktów osnowy geodezyjnej i opisanie ich stanu technicznego: dobry, uszkodzony (np. pochylony, brak nakrętki) - w przypadku stwierdzenia zmiany oryginalnej stabilizacji punktu należy poprawić opis topograficzny punktu), zniszczony (brak w terenie). b)aktualizacji opisów topograficznych inwentaryzowanych punktów polegającej na: - sprawdzeniu lub wprowadzeniu co najmniej trzech miar liniowych od wyraźnych obiektów znajdujących się w pobliżu, - aktualizacji obiektów i ich oznaczeń przedstawionych na opisie, - umieszczeniu na wszystkich opisach topograficznych klauzuli potwierdzającej ich aktualność zgodnie z przykładem zawartym w warunkach technicznych załącznik nr 4 - sporządzenie nowych opisów topograficznych w przypadku ich braku (nie więcej niż 10 sztuk) lub w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach. Aktualizacji dokonuje się wyłącznie w pliku cyfrowym. Dopuszcza się wykonanie nowych opisów topograficznych. 4 Doręczenie zawiadomień właścicielom lub innym osobom władającym nieruchomościami o umieszczeniu znaków geodezyjnych na nieruchomościach. 5. Przedstawienie wyników inwentaryzacji w postaci tabelarycznej (na nośniku numerycznym i w postaci wydruku), 6. Przedstawienie wyników inwentaryzacji na Mapach inwentaryzacji poziomych osnów geodezyjnych sporządzonych w skali 1 : 2000 na podstawie przekazanych baz numerycznych. 7. W wyniku inwentaryzacji osnowy należy skompletować następującą dokumentację techniczną: a)sprawozdanie techniczne, b)materiały wyjściowe, c)wyniki inwentaryzacji przedstawione na mapach, d)wyniki inwentaryzacji w postaci tabelarycznej (na nośniku numerycznym i w postaci wydruków), e)aktualne opisy topograficzne punktów (na nośniku numerycznym - obraz czarno-biały w formacie tif w kompresji CCITT Fax 4 (Group 4 Fax Encoding) oraz w postaci wydruku), f)zaświadczenia o doręczeniu zawiadomień o umieszczeniu znaków geodezyjnych, g)mapę przeglądową poziomych osnów geodezyjnych Miasta Olsztyna (papier satynowy o gramaturze 160g/m2 Odpowiedzialność za kompetencje i umiejętności osób realizujących zadanie oraz zarządzanie pracami spoczywa na wykonawcy. 8. Podstawowe dane o obiekcie. a)Powierzchnia miasta Olsztyn: 8 833 ha. b) Ilość punktów osnowy poziomej I i II klasy - 138 c) Ilość punktów osnowy poziomej III klasy (znaki naziemne) - 940. d) Ilość punktów osnowy poziomej III klasy (znaki ścienne) - 2264. e)Ilość punktów osnowy poziomej poligonizacji II klasy - 1105. 9.Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace liczonej od dnia ostatecznego odbioru prac.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 4.1. Do realizacji zamówienia Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami w tym: a) 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne b) 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz kopię uprawnień zawodowych odpowiadających treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /jedn. tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027/ osób wymienionych do realizacji zamówienia. Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.3) posiadają wymagane uprawnienia odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /jedn. tekst Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ebok.olsztyn.eu lub na pisemny wniosek zostanie przesłany bezplatnie egzemplarz w formie papierowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. zamówienie nie jest finasowane ze środków Unii Europejskiej. 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a).4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 04.09.2009 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 5. Znak sprawy ZP.b. 3410-114-09.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawa różnych przyrządów do badań lub testowania do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie ul. Turowskiego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego (monitor, drukarka) z zastosowaniem stawki 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Lampa operacyjna. Zestaw napędów ortopedycznych
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.