Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-25
Lubomierz: Dostawy artykułów żywnościowych dla Internatu Zespołu szkół w Lubomierzu
Numer ogłoszenia: 295554 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lubomierzu , ul. Chopina 9, 58-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie, tel. 75 7833634, faks 75 7833634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Samorządowa-Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych dla Internatu Zespołu szkół w Lubomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych dla Internatu Zespołu szkół w Lubomierzu Część I dostawa mięsa i produktów mięsnych Część II dostawa różnych artykułów żywnościowych Część III dostawa produktów mleczarskich Część IV dostawa warzyw, owoców świeżych Część V dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Część VI dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych Część VII dostawa jaj.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslubomierz.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lubomierzu
Ul. Chopina 9
59-623 Lubomierz
sekretariat I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Lubomierzu Ul. Chopina 9 59-623 Lubomierz sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mięsa i produktów mięsnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa i produktów mięsnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa różnych artykułów żywnościowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa różnych artykułów żywnościowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów mleczarskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa warzyw, owoców świeżych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa warzyw, owoców świeżych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mrożonych warzyw i owoców, dżemów oraz ryb mrożonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.33.20.00-4, 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LUBOMIERZ
więcej: przetargi LUBOMIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.