eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerniewiceDostawa sprzętu komputerowego dla jednostek podległych w ramach realizacji projektu pn.:Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na terenie Gminy Czerniewice poprzez zakup komputerów i zapewnienie dostępu do Internetu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Czerniewice: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek podległych w ramach realizacji projektu pn.:Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na terenie Gminy Czerniewice poprzez zakup komputerów i zapewnienie dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 295560 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerniewice , ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice, woj. łódzkie, tel. 44 7104044, faks 44 7104010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek podległych w ramach realizacji projektu pn.:Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na terenie Gminy Czerniewice poprzez zakup komputerów i zapewnienie dostępu do Internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa 72 szt. sprzętu komputerowego: I.1.Dostawa i instalacja 11 szt. zestawów komputerowych dla Jednostek Podległych. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora,klawiatury,myszy wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym. I.2 Dostawa i instalacja 61 szt. komputerów przenośnych dla Jednostek Podległych wraz z myszą oraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym. I.3 Dostawa i instalacja 72 szt. oprogramowania antywirusowego w zestawach komputerowych przeznaczonych i komputerach przenośnych dla Jednostek Podległych. I.4 Dostawa i instalacja 72 szt. programu ochrony rodzicielskiej w zestawach komputerowych przeznaczonych i komputerach przenośnych dla Jednostek Podległych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia w pełnym podanym zakresie,z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. II.Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy,w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 63 8985 0004 0010 0144 1165 0009 prowadzony w PBS Tomaszów Maz. z dopiskiem:wadium - Oznaczenie sprawy ZPiI.271.4.2015. Dowód wniesienia wadium załączyć do oferty. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym:w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,dokumenty te zostaną złożone w oryginale.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, należycie wykonali lub wykonują dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: - co najmniej jednego zamówienia na dostawę komputerów o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia), Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia,nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ: 1)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu opisującego wymogi stawiane jednostce centralnej. 2)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 4 wymogów stawianych jednostce centralnej. 3)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności pamięci operacyjnej, zgodnie z zapisami punktu 5 wymogów stawia-nych jednostce centralnej. 4)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności pamięci masowej, zgodnie z zapisami punktu 6 wymogów stawia-nych jednostce centralnej. 5)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 7 wymogów stawianych jednostce centralnej. 6)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanej jednostki centralnej. 7)Potwierdzenie spełnienia wymogu przez oferowaną jednostkę centralną zestawu komputerowego normy Energy Star minimum 5.0 w postaci certyfikatu lub wpisu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej. 8)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 9)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu po-twierdzającego realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu kompute-rowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 10)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu norm głośności jednostki centralnej zgodnie z zapisami punktu dotyczącego wymogów ergonomicznych stawianych jednostce centralnej. 11)Oświadczenie wykonawcy, że serwis komputera będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 14 wy-mogów stawianych jednostkom centralnym 12)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu po-twierdzającego wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 13)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu po-twierdzającego realizację serwisu zaoferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 14)Oświadczenie wykonawcy, że serwis monitora będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 13 wymo-gów stawianych monitorom. 15)Dokument potwierdzający spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy TCO 6.0. lub równoważnej. 16)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera przenośnego potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer przenośny wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu opisującego wymogi stawiane komputerowi przenośnemu. 17)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji notebooka potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer przenośny wyma-ganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 4 wymogów stawianych komputerowi przenośnemu. 18)Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera przenośnego potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer prze-nośny wymaganego poziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 7 wymo-gów stawianych komputerowi przenośnemu. 19)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanego komputera przenośnego. 20)Potwierdzenie spełnienia wymogu przez oferowany komputer przenośny normy Energy Star minimum 5.0 w postaci certyfikatu lub wpisu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej. 21)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego komputera przenośnego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 22)Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu po-twierdzającego realizację serwisu zaoferowanego komputera przenośnego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 23)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu norm głośności komputera przenośnego zgodnie z zapisami punktu dotyczącego wymogów ergonomicznych stawianych komputerom przenośnym. 24)Oświadczenie wykonawcy, że serwis komputera przenośnego będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 14 wymogów stawianych komputerom przenośnym. 25)Link do strony internetowej zapewniającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera i komputera przenośnego. 26)Pisemna informacja o producencie, modelu i symbolu:oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego,oferowanego monitora zestawu komputerowego,oferowanego notebooka. 27)Pisemną informację wskazującą nazwę oferowanego:systemu operacyjnego,oprogramowania biurowego,programu antywirusowego,programu do kontroli rodzicielskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czerniewicach ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czerniewicach ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.