Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Świerkowej 60 w Suwałkach oraz remont części budynku będącej siedzibą Starostwa Powiatowego w Suwałkach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Suwalski, do kontaktów: Małgorzata Micał, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, e-mail: starosta.bsu@powiatypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sekretariat@powiat.suwalski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Suwałkach,Wydział Programowania Inwestycji i Rozwoju, Małgorzata Micał- Wydział Programowania Inwestycji i Rozwoju, Starostwo Powiatowe w Suwałkach, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 562 84 71,, fax 087 566 47 18, e-mail: malgorzata.mical@powiat.suwalski.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Świerkowej 60 w Suwałkach oraz remont części budynku będącej siedzibą Starostwa Powiatowego w Suwałkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suwałki, ul. Świerkowa 60. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: -Termomodernizacja budynku obejmująca docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, wymianę okien, -podjazd dla niepełnosprawnych, -remont wnętrz części piwnicy, lewego skrzydła parteru i I piętra budynku- siedziby Starostwa, łącznie z wymianą instalacji elektrycznej oraz modernizacją i regulacją nstalacji co. W tej części budynku, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, będzie realizowane w ramach odrębnego postępowania,okablowanie sieci strukturalnej,instalacja sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu. W czasie robót w części budynku będą funkcjonowały instytucje. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że roboty zostaną zrealizowane zgodnie z dokumentracją techniczną , prawem budowalnymi i przepisami towarzyszącymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Parametry budynku:powierzchnia zabudowy 1184,70m2, powierzchnia netto całego budynku 4138,20 m2 w tym powierzchnia użytkowa budynku objęta opracowaniem- 2468,00m2 ZAkres robót:Docieplenie dachu-powierzchnia ok.1095 m2; docieplenie ścian zewnętrznych ok. 2,5 tys m2; remontowe roboty budowlane, modernizacja instalacji co, w tym montaż zaworów termostatycznych-320 szt.; wymiana instalacji elektrycznej lewego skrzydła parteru, I piętra i części piwnicy; wymian okien drewnianych na okna z profili PCV z nawiewnikami okiennymi higrosterowanymi, o powierzchni ok. 404 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art.22 ust.1 pkt.1 pzp)tj.: posiadają uprawniwnia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt.2 pzp): a) zrealizowali należycie w ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą krócej niż 5 lat, to od chwili rozpoczęcia działalności) minimum 1 zamówienie obejmujące roboty termomodernizacyjne, (lub termomodernizacyjne i remontowe łącznie) o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia -minimum jedną osobą, która posiada kwalifikacje wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pełnienia obowiązków kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia i aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów oraz minimum 15 pracownikami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 pzp). a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 40% wartości ceny ofertowej, pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu że za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w okresach miesięcznych, w terminie 21 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4 pzp). Pozostałe wymagania: 5) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; 6) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 7) Wykonawcy, zgodnie z art. 23 Ustawy PZP, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie treści oświadczenia i dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania poszczególnych warunków, dat Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) do potwierdzenia: oświadczenie złożone na załaczniku nr 2 do SIWZ, - oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). W przypadku spółki cywilnej dołączyć potwierdzoną kserokopię umowy spółki. 2a) Do potwierdzenia: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty termomodernizacyjne budynku lub roboty remontowe i termomodernizacyjne łącznie) o wartości minimum 250 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z protokołami odbioru robót (podać należy wartość robót oraz datę i miejsce wykonywania) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością- dołączyć rekomendacje lub referencje. Wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ). 2b) Do potwierdzenia: -wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ (proszę wskazać kierownika robót i podać ogólną liczbę pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia z rozróżnieniem na branże, informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych wszystkich pracowników w okresie 2005r. i 30.04.2006r., min.15 zatrudnionych na dzień 30.04.2006 r.). -uprawnienia posiadane przez kierownika budowy do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa 3) Do potwierdzenia: -oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ, -Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ- informacja o sytuacji finansowej za rok 2005 3a) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia, zobowiąże się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia i złoży stosowne oświadczenie. 4) Do potwierdzenia: a) oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 2 do SIWZ, b)oryginał lub kserokopia zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oryginał lub kserokopia zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oryginał lub kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) oryginał lub kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert- składają tylko wykonawcy, których przepis ten dotyczy, jeśli zaś nie dotyczy należy do oferty dołączyć stosowne oświadczenie. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1,4b, 4c, 4d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, oraz dokumentu potwierdzającego o niewykluczeniu z postępowania, zastępuje się je oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 5) i 6)Do potwierdzenia: Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ- oferta 7) Do potwierdzenia: Złożenie w ofercie pełnomocnictwa. Oświadczenia wszystkich Wykonawców z art. 22 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków - łącznie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie wydawany na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego po odbiorze faktury lub przesyłany do Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Oryginalna dokumentacja techniczna nie będzie przesyłana wraz z SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 10:10, Siedziba Starostwa Powiatowego w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, pokój nr 213.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem dla wozu bojowego Straży Pożarnej w Stodołach
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.