Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-19
Pu³tusk: DOSTAWY SPRZÊTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
Numer og³oszenia: 295644 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku , ul. Teofila Kwiatkowskiego 19, 06-102 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 23 691 99 01, faks 23 691 99 06.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWY SPRZÊTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO U¯YTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: Materia³y i sprzêt jednorazowego u¿ytku, Zadanie 2: Ig³y i strzykawki, Zadanie 3: Materia³y dla potrzeb Oddzia³u Neonatologii, Zadanie 4: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb OJOM, Zadanie 5: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Dzia³u Anestezjologii, Zadanie 6: Cewniki, Zadanie 7: Materia³y i sprzêt jednorazowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego, Zadanie 8: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Anestezjologii i Bloku Operacyjnego Zadanie 9: Maski, czepki, zestawy serwet, Zadanie 10: Papiery rejestracyjne do aparatów medycznych, Zadanie 11: Materia³y dla potrzeb pracowni USG i EKG. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilo¶ci dostaw stanowi druk Formularz cenowy za³±cznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi o¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty (w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej na ka¿dej stronie zawieraj±cej tre¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê): 1) o¶wiadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz ¿e wy³oniony w przetargu Wykonawca dostarczy powy¿sze dokumenty na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego. 2) próbek proponowanych produktów, oznaczonych (*) w oryginalnych opakowaniach w celu oceny ich zgodno¶ci, w ilo¶ciach podanych w Formularzach cenowych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia Oferty- za³±cznik nr 1 do SIWZ, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia Formularza cenowego - za³±cznik nr 2 do SIWZ, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru druku za³±czonego przez Zamawiaj±cego. 3. Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± zmiany umowy: 1) w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) liczby sztuk/opakowañ, e) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa zwi±zanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzeda¿y przez wykonawcê produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wyst±pi przej¶ciowy brak przedmiotu umowy z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku
ul. Teofila Kwiatkowskiego 19
06-102 Pu³tusk.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku ul. Teofila Kwiatkowskiego 19 06-102 Pu³tusk sekretariat, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Materia³y i sprzêt jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Materia³y i sprzêt jednorazowego u¿ytku - 35 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Ig³y i strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Ig³y i strzykawki - 19 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Materia³y dla potrzeb Oddzia³u Neonatologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Materia³y dla potrzeb Oddzia³u Neonatologii - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb OJOM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb OJOM - 15 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Dzia³u Anestezjologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Dzia³u Anestezjologii - 15 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: Cewniki - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Materia³y i sprzêt jednorazowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 7: Materia³y i sprzêt jednorazowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego - 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Anestezjologii i Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 8: Sprzêt jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Anestezjologii i Bloku Operacyjnego - 24 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Maski, czepki, zestawy serwet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 9: Maski, czepki, zestawy serwet - 15 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Papiery rejestracyjne do aparatów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 10: Papiery rejestracyjne do aparatów medycznych - 18 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Materia³y dla potrzeb pracowni USG i EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 11: Materia³y dla potrzeb pracowni USG i EKG - 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
- Dostawy ró¿nych produktów spo¿ywczych na potrzeby dzia³u ¿ywienia w Domu Pomocy Spo³ecznej Pod Sosnami w Pu³tusku z podzia³em na 5 zadañ
- Us³uga prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Modernizacja kana³ów A, B i C - wraz z infrastruktur± - czê¶æ B
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/7/2025 Postêpowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku, ob³o¿eñ, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupe³nienie vol 4
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku oraz innych materia³ów medycznych uzupe³nienie I
- Dostawê wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego u¿ytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postêpowanie III
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku oraz leków i znieczuleñ
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa materia³ów opatrunkowych - dogrywka
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.