Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Wrocław: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz wymiana chodnika na parkingu przy drodze nr.8 w m. Cieszyce w km 102+390 strona prawa
Numer ogłoszenia: 295648 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz wymiana chodnika na parkingu przy drodze nr.8 w m. Cieszyce w km 102+390 strona prawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz wymiana chodnika na parkingu przy drodze krajowej nr. 8 w m . Cieszyce w km 102+390 strona prawa. Zakres robót : - rozbiórka nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 5 cm - 468 m2, - rozbiórka podbudowy z kruszywa pod chodnikiem gr. 11 cm - 468 m2, - rozbiórka obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 401 mb, - rozbiórka krawężników betonowych - 765 mb, - rozbiórka ław pod krawężniki betonowe gr. 15 cm - 22,95 m3, - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno jezdni manewrowej śr. gr. w-wy 5 cm - 1625 m2, - wykonanie podsypki piaskowej pod chodnik gr. w-wy 6 cm - 336 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki kamiennej nieregularnej wys. 10cm- materiał inwestora - 336 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, warstwa ścieralna gr. w-wy 5 cm -1625m2, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm -281 mb - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na ławie betonowej- grubość ławy po zagęszczeniu 5 cm - 765 mb, - oznakowanie poziome placu parkingowego mat. grubowarstwowymi - 16,38 m2, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - 132 m2,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł . Potencjał kadrowy -Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 1)osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót : - minimalna liczba osób : 1 - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy remontach nawierzchni dróg lub przebudowie względnie budowie, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał techniczny :Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. MIN. WYMAGANIA: Frezarka drogowa 1szt, Ładowarka 1 szt, Koparka 1szt, Młot pneumatyczny 1szt, Rozkładarka mas bitumicznych 1szt, Lekki walec wibracyjny 1szt, Walec ogumiony ciężki 1 szt, Wibrator płytowy 1 szt, Samochód ciężarowy samowyładowczy 2szt, Samochód dostawczy 1szt. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 zadania polegające na wykonaniu remontów /budowie/ przebudowie dróg i chodników o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każde zadanie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej zgodne z treścią Formularza 3.2. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza oraz kopie uprawnień. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków-transportu. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu, Rejon we Wrocławiu ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Rejonu we Wrocławiu, ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław; pokój nr.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.