Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Kutno: Dostawa fabrycznie nowych materiałów dla uczniów w ramach projektu Arystoteles w Kutnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w postaci materiałów do zajęć dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych, poradników i testów do Szkolnego Ośrodka Kariery oraz materiałów do realizacji projektów w szkołach w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 29576 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów dla uczniów w ramach projektu Arystoteles w Kutnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w postaci materiałów do zajęć dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych, poradników i testów do Szkolnego Ośrodka Kariery oraz materiałów do realizacji projektów w szkołach w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowych materiałów dla uczniów w ramach projektu Arystoteles w Kutnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w postaci materiałów do zajęć dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych, poradników i testów do Szkolnego Ośrodka Kariery oraz materiałów do realizacji projektów w szkołach w roku szkolnym 2011/2012.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierają Załączniki nr 1, nr 2,
nr 3, nr 4, nr 5 do siwz.
2.2. Zamawiający dopuszcza jedynie materiały, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
2.3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę równoważnego przedmiotu zamówienia odpowiadającego opisowi określonemu w Załączniku
nr 5 do siwz.
2.4. Wymagania dla produktów równoważnych dla Części V zamówienia: GRUPA TEMATYCZNA V (Załącznik nr 5 do siwz):
a) Za produkt równoważny uznaje się produkt:
- fabrycznie nowy - przez który Zamawiający rozumie produkt wykonany
z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku,
- którego parametry są co najmniej takie jak produktu oryginalnego,
- którego zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń.
b) W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta, która nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 48.19.00.00-6, 37.52.41.00-8, 22.11.40.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez każdego z wykonawców, po przedłożeniu w ofercie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z następującymi normami:
- ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych
- ISO/IEC 19798 - dla wkładów do drukarek kolorowych
- ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - dla materiałów do drukarek atramentowych.
2. Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik
nr 6 do siwz.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy będący Załącznikiem nr 7 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadek zmiany umowy oraz warunki tej zmiany określają postanowienia § 2 ust. 3 w związku z § 6 projektu umowy (Załącznik nr 8 do siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 332 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 16,60 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Punkt Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.03.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Arystoteles w Kutnie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA TEMATYCZNA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiety oprogramowania multimedialnego i pakiety oprogramowania edukacyjnego. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA TEMATYCZNA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gry edukacyjne. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA TEMATYCZNA III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA TEMATYCZNA IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do drukowania. Papier kserograficzny. Wyroby biurowe. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera Załącznik nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.16.76.44-2, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA TEMATYCZNA V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do drukarek laserowych/faksów. Wkłady drukujące. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera Załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.3.2024)
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.