Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Aleksandrów Łódzki: Zamówienia dodatkowe do zamowienia podstawowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 295774 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia dodatkowe do zamowienia podstawowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienia dodatkowe do zamowienia podstawowego pn. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim obejmujące: 1.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla dostosowania budynku do przepisów p.poż. 2.Wykonania wymiany instalacji centralnego ogrzewania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRAT-BUD P.P.H.U. KRZYSZTOF PÓŁBRAT
jakie przetargi wygrała firma
BRAT-BUD P.P.H.U. KRZYSZTOF PÓŁBRAT
- BRAT-BUD P.P.H.U., ul. Gliniana 34, 91-336 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176229,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215000,00
Oferta z najniższą ceną: 215000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Warunkiem niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie rozbudowanego budynku jest dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów p.poż. zgodnie z Protokółem ustaleń z czynności kontrolno-rozpoznawczych w zakresie ochrony przeciwporażeniowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu z dnia 08.12.2010r. Brak dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż uniemożliwiłby uzyskanie pozytywnej opinii Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej, a w dalszej kolejności pozwolenia na użytkowanie budynku. Po rozpoczęciu robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany grzejników dokonano przeglądu istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i stwierdzono iż istniejące rury instalacji co są bardzo zakamienione, i pozostawienie ich skutkowałoby licznymi awariami w czasie eksploatacji nowych grzejników centralnego ogrzewania, poprzez zatykanie ich odrywającymi się fragmentami kamieni znajdującymi się w starej instalacji c.o. Pozostawienie istniejącej instalacji c.o. w okresie późniejszym wymusiłoby konieczność jej wymiany, co spowodowałoby znacznie większe koszty związane z ponowna ingerencja wewnątrz budynku, byłoby również nieuzasadnione ze względów społecznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.