eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUSŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW MUZEALNYCH ORAZ MIENIA NA TERENIE GRODZISKA SOPOT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Gdańsk: USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW MUZEALNYCH ORAZ MIENIA NA TERENIE GRODZISKA SOPOT
Numer ogłoszenia: 295813 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku , ul. Mariacka 25/26, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 322 21 12, faks 058 322 21 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW MUZEALNYCH ORAZ MIENIA NA TERENIE GRODZISKA SOPOT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektu muzealnego oraz mienia, będących w użytkowaniu Muzeum Archeologicznego w Gdańsku - zabytkowego wczesnośredniowiecznego Grodziska w Sopocie przy ul. Haffnera 63. Działki gruntu nr 35/32 i 2/1; zalesione, zabudowane chatami, eksponatami na majdanie grodu, sanitariatem u podnóża grodu, siecią oświetlenia terenu, ogrodzeniem terenu oraz podobną infrastrukturą. Za ochronę i bezpieczeństwo terenu budowy pawilonu muzealnego wystawienniczo-edukacyjnego u podnóża grodziska odpowiada Generalny Wykonawca Robót: Firma Usługowo - Handlowa Lemar W&M Hartuna Sp. Jawna ze Skarszew. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał oględzin w/w obiektu. Wizja lokalna możliwa jest codziennie (poniedziałek-piątek) w godzinach od 9:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego tj. Pani Aleksandra Szymańska - Bukowska - Starszy Kustosz, tel. 0 502 757 014. Zamawiający wymaga, aby obiekt chroniony był przez jednego pracownika ochrony co najmniej z licencją pierwszego stopnia. Pracownik ochrony ma obowiązek pilnowania obiektu w celu zapobieżenia wejścia na jego teren osób postronnych oraz ochrony mienia Muzeum przed zniszczeniem, kradzieżą i pożarem. Pracownik ochrony jest zobowiązany do działań związanych z ochroną mienia obejmującą wszelkie działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do zagrożenia pożarem i wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Pracownik ochrony powinien być osobą sprawną fizycznie w wieku do 60 lat, wysportowaną, o dużej spostrzegawczości, zdolną do pracy na stanowisku pracownika ochrony. Pracownik ochrony powinien być umundurowany w oznakowaną odzież służbową, posiadać identyfikator ze zdjęciem oraz aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ochrony przeciwpożarowej w obiekcie oraz wyposażony w środki łączności: telefon komórkowy z możliwością odbierania i nawiązywania połączeń, pilota antynapadowego, którego użycie w trakcie zagrożenia spowoduje powiadomienie centrum alarmowego i wezwanie własnego patrolu interwencyjnego, latarkę elektryczną oraz dodatkowe wyposażenie umożliwiające prawidłowe i bezpieczne wykonywanie przedmiotu zamówienia. Ochrona obiektu odbywa się w godzinach: W okresie: od dnia podpisania umowy do 30.04.2011r. - codziennie, w godzinach od 19:00 do 09:00, Do niniejszego zamówienia mają zastosowanie przepisy: ustawy z dn. 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997r. Nr 114, poz. 740), rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 15.10.2003r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (Dz. U. z 2003r. Nr 193, poz. 1892)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zastosowaniu warunku granicznego spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. wykonawca w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się realizacją co najmniej 2 zamówień o charakterze tożsamym tj. polegających na ochronie obiektów użyteczności publicznej lub obiektów o charakterze zabytkowym. Ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zastosowaniu warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują lub będą dysponowali co najmniej 4 pracownikami ochrony z licencją pierwszego stopnia oraz co najmniej 2 pracownikami ochrony z licencją drugiego stopnia, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: osoby sprawne fizycznie, wysportowane o dużej spostrzegawczości, w wieku pełnej zdolności do pracy - do 60 lat, oraz dysponować będą zmotoryzowanym i uzbrojonym patrolem interwencyjnym, który w przypadku wezwania wsparcia przez pracownika ochrony lub przez Kierownika Oddziału Grodzisko Sopot przybędzie na teren ochraniany w ciągu 10 min od momentu wezwania. Ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zastosowaniu warunku granicznego spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na kwotę 300 000,00 zł. obejmującej także odpowiedzialność deliktową i kontraktową, na czas realizacji przedmiotu zamówienia; znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zastosowaniu warunku granicznego spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony przez Wykonawcę i poświadczony przez pracownika dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianie może ulec termin zakończenia umowy określony w §3 umowy. Termin może zostać wydłużony do dnia podpisania umowy z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu o zamówienie publiczne na ochronę terenu obejmującego łącznie, teren będący przedmiotem zamówienia w obecnym postępowaniu, oraz teren przylegający, będący teraz placem budowy. Nieprzekraczalny termin zakończenia zadania 31-05-2011. Zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia określona w §8 umowy. W przypadku wydłużenia terminu zakończenia realizacji zadania, wysokość wynagrodzenia zostanie powiększona o ilość roboczogodzin od 01-05-2011 do terminu zakończenia realizacji zadania, pomnożona przez stawkę za roboczogodzinę zapisaną w §8 pkt 1 umowy. Zmianie może ulec wartość brutto umowy w przypadku, gdy zmiana stawki podatku VAT nastąpi w terminie innym niż 01-01-2011, lub stawka podatku zmieni się na inną niż 23%.Do rozliczeń przyjęta zostanie niezmienna wartość netto powiększona o obowiązującą w danym momencie stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.