Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Krzeszowice: Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych położonych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZABK w Krzeszowicach
Numer ogłoszenia: 29593 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Budynków Komunalnych , pl. Franciszka Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 2821340, faks 0-12 2821340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krzeszowice - zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych położonych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZABK w Krzeszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych położonych na terenach nieruchomości administrowanych przez ZABK w Krzeszowicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. 2) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2) NIP (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 3) REGON (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 4) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu stanowiącym - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne bądź też oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych we właściwym Urzędzie Skarbowym lub uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - załącznik nr 5 do SIWZ, 7) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zamówienia - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca zamówienia musi dysponować przynajmniej: - jednym pojazdem asenizacyjnym posiadającym zbiornik o pojemności minimum 4,5 m3, 8) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych na terenie Gminy Krzeszowice (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 9) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia). Minimalna kwota ubezpieczenia 50 000,00 zł. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1), 4), niniejszego działu, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 5) i 6) niniejszego działu, składa dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy zamówienia oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedłożyć z ofertą : 1) Odpowiednio wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Odpowiednio wypełniona OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ (akceptację Wykonawca wyraża poprzez podpisanie (podpis + pieczątka), każdej strony projektu umowy). 4) Oświadczenie o tym czy Wykonawca jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT - załącznik nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowejZamawiającego lub w Zakładzie Administracji Budynków Komunalnych, Pl. F. Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice (pokój 1).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Administracji Budynków Komunalnych w Krzeszowicach 32-065 Krzeszowice, Pl. F. Kulczyckiego 1 (pokój 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.