Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Wrocław: DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 29596 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A. , ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, faks 071 3573973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PODMIOT PRAWA PUBLICZNEGO, ZAMAWIAJACY SEKTOROWY ZARZĄDZAJACY LOTNISKIEM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Portu Lotniczego Wrocław S.A., instalacja i uruchomienie w nowym (budowanym) terminalu pasażerskim 12 bramowych detektorów metalu standardu II do kontroli bezpieczeństwa pasażerów i personelu wchodzącego do strefy zastrzeżonej lotniska. Wymagania techniczne dla standardu II są określone w Decyzji Komisji Europejskiej K (2010) 774 z dnia 13 kwietnia 2010 r. ustanawiającej szczegółowe środki w celu wprowadzenia w życie wspólnych podstawowych norm ochrony lotnictwa cywilnego. Decyzja jest dokumentem niejawnym o klauzuli -zastrzeżone-, a załączniki do Decyzji sklasyfikowane są jako dokumenty -poufne-Unii Europejskiej (EU confidential). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w Załączniku nr 5 do SIWZ Wymagania dla Wykonawcy przedmiotu zamówienia obejmują ponadto: 1)Dostawa, instalacja i uruchomienia urządzeń w nowym (budowanym) terminalu pasażerskim Portu Lotniczego Wrocław S.A. 2)Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej dla minimum 2 osób. 3)Przeszkolenie operatorów kontroli bezpieczeństwa w zakresie użytkowania urządzeń dla 20 osób - szkolenie zrealizowane w jednym terminie w godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 8:00 a 16.00 (od poniedziałku do piątku). 4)Dostarczenie instrukcji obsługi i technicznej w języku polskim w formie pisemnej i elektronicznej. 5)Zapewnienie nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. 6)Zapewnienie odpłatnego serwisu pogwarancyjnego przez okres co najmniej 7 lat od daty instalacji. 7)Dostarczenia 2 urządzeń testowych. 8)Przedmiot zamówienia będzie objęty gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy liczoną od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 9)Instalacja przedmiotu zamówienia nastąpi po pisemnym wezwaniu do dokonania instalacji, skierowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, nie później niż na 7 dni przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem instalacji. UWAGA ! Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYMAGANE JEST WNIESIENIE WADIUM W WYSOKOŚCI 2 000 ZŁ (SŁOWNIE: DWA TYSIĄCE ZŁOTYCH)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia. 1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt. 1, 2 z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817): 1.4. Wniosą wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) --------- 2. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia. ----------- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz arkusza kalkulacyjnego - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt. 1, 2 z uwzględnieniem § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817): a)aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;, W stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24.ust. 1 pkt.2 Pzp 5. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia - wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie PLW S.A. - pokój Głównego Księgowego, pierwsze piętro w siedzibie Zamawiającego naprzeciwko sekretariatu, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczone kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. ------------------- 6. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817): ww dokument Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6.1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 6.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 z dnia 31 grudnia 2009r. poz. 1817):, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. ----------------- 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 litera a) składa odpowiednio dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że: 7a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7 b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie --------------- 7 c) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 7a) i 7b) pow. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - przepis przytoczony w ppkt. 7c) stosuje się odpowiednio. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy chyba, że Rozporządzenie jw. lub inne obowiązujące przepisy przewidują inną formę w stosunku do dokumentu. 7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Zaakceptowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. ------------------------------------------------- 9. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9.1. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez notariusza. 9.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione punkcie 5 litera a i w punkcie 7 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w oświadczeniu. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 11. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
KATALOG PRZEWIDYWANYCH ZMIAN WRAZ Z OKRESLENIEM WARUNKÓW ZAWIERA cz. XVI SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport.wroclaw.pl
siedziba zamawiającego - PLW S.A.
ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - PLW S.A. ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław sekretariat pierwszw pietro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. ---------------------------- Jeśli Wykonawca wniesie wadium w walucie innej niż PLN wniesiona kwota winna stanowić równowartość kwoty wadium wymaganej w PLN na dzień wyznaczony do składania ofert (przeliczenie kwoty wadium w celu ustalenia czy ww. warunek został potwierdzony, odbędzie się z zastosowaniem jako kursu przeliczenia - średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Stadion Sportowy Zakrzów - zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu
- Zapewnienie wsparcia na oprogramowanie Microsoft lub równoważnego (CUI-ZZ.3200.1.2025)
- Dostawa stanowiska do mineralizacji wysokociśnieniowej
- świad. usł. terap. zajęciow. dla podop. korzystających z usługi wsparcia krótkotermin. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25
- TP1_Usługa całodobowej ochrony nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8, o nazwie Centrum Grafit.
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.