To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Wrocław: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im. Anny Jasińskiej we Wrocławiu- z podziałem na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 295980 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244898 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej, ul. Mennicza 21/23, 50-057 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3442584, faks 071 3442584.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im. Anny Jasińskiej we Wrocławiu- z podziałem na 4 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 63 im. Anny Jasińskiej we Wrocławiu- z podziałem na 4 zadania.Zadanie nr 1 - Warzywa, owoce i warzywa przetworzone : - warzywa (pęczki, szt., kg),-owoce (szt., kg):Razem- 1150 pęczków, 440 szt., 20170 kg;Zadanie nr 2 - Mięso, wędliny, podroby wieprzowe i wołowe: Razem - 2590 kg; Zadanie nr 3 -Artykuły spożywcze, tłuszcze, nabiał i pieczywo:- tłuszcze roślinne i zwierzęce(l, szt. ,kg),- nabiał(szt., kg),- mąki, kasze, makarony(kg),- przyprawy(szt.) - soki (szt.),- jaja (szt.),- cukier(kg),- kawa, herbata, kakao(szt.),- ryż(kg),- koncentraty( szt.),- pieczywo: chleb, bułki (szt.):Razem -800 l, 11267 szt., 2755kg; Zadanie nr 4 -Wyroby gotowe:- pierogi ruskie(kg),- naleśniki(kg),- kluski śląskie(kg), - gołąbki(kg),- kopytka(kg):Razem - 2900 kg. Podane w poszczególnych zadaniach ilości są ilościami maksymalnymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.89.43.00 - Dania gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warzywa, owoce i warzywa przetworzone.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGRO-DUET SPÓŁKA CYWILNA IZABELA NABORCZYK, KAMIL NABORCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AGRO-DUET SPÓŁKA CYWILNA IZABELA NABORCZYK, KAMIL NABORCZYK
- AGRO-DUET s.c. Krystyna Naborczyk, Ireneusz Naborczyk, Nieciszów 51, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37969,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32158,32
Oferta z najniższą ceną: 32158,32 / Oferta z najwyższą ceną: 34630,29
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso, wędliny, podroby wieprzowe i wołowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne Wadowice Sp. z o.o., ul.Podstawie 30, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33744,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33915,53
Oferta z najniższą ceną: 33915,53 / Oferta z najwyższą ceną: 44710,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Artykuły spożywcze, tłuszcze, nabiał i pieczywo.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Uchański P.H.U. BLUMAR, ul. Komuny Paryskiej 72, 50-452 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43172,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34283,16
Oferta z najniższą ceną: 34283,16 / Oferta z najwyższą ceną: 49759,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wyroby gotowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ryszard Karandzos PRODUS, ul. Żeromskiego 28, 50-321 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22555,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18417,00
Oferta z najniższą ceną: 18417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20118,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANACH
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.