Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Suwałki: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 296008 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.3.oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 1.4.wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 1.5.katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 2.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 2.2.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.3.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 2.4.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałakch, Dział Zamówień i Inwestycji, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:30, miejsce: sekretariat SPSW w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadnica do rurek, sterylna, jednorazowego użytku, z metalu pokrytego tworzywem sztucznym lub PCV do rurek intubacyjnych o rozm. 2 - 9,5 oznaczenie rozmiaru co 0,5 szt. 925 2.Prowadnica do trudnych intubacji - zbrojona, z mozliwością wentylacji i kompletem łączników długość min. 82 cm, dla dorosłych szt. 2 3.Prowadnica do trudnych intubacji, zbrojona, z możliwością wentylacji i kompletem łączników długości min 82 cm; dla dzieci szt. 2 4.Prowadnica do trudnych intubacji, wielorazowa, elastyczna, wygięty koniec 15CH - 60cm szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik karbowany - martwa przestrzeń, z możliwością odsysania 15/22mm szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjna ustno - nosowa z otworem Murphyego, bez mankietu wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głebokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości, jednorazowego użytku, sterylna, rozm. 2 szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjna ustno - nosowa z otworem Murphyego, z mankietem niskocisnieniowym, wykonana z materiału termoplastycznego, przezroczysta, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia w RTG widoczna na ca łej długości, jendorazowego uzytku, sterylna rozm. 3,5 szt. 5 2rurka j.w. rozm. 4 szt. 25 3rurka j.w. rozm. 4,5 szt. 30 4rurka j.w. Rozm. 5 szt. 120 5rurka j.w. rozm. 5,5 szt. 100 6rurka j.w. rozm. 6 szt. 140 7rurka j.w. rozm. 6,5 szt. 100 8rurka j.w. rozm. 7 szt. 200 9rurka j.w. rozm. 7,5 szt. 220 10rurka j.w. rozm. 8 szt. 600 11rurka j.w. rozm. 8,5 szt. 110 12rurka j.w. rozm. 9 szt. 600 13rurka j.w. rozm. 9,5 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1rurka intubacyjna zbrojona ustno - nosowa z otworem Murphyego z mankietem, nieskociśnieniowym, 2 znaczniki głebokości ok. 2 cm od mankietu na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości rurki, łącznik przymocowany do rurki, jendorazowego użytku, sterylna rozm. 6 szt. 10 2rurka j.w. rozm. 6,5 szt. 10 3rurka j.w rozm. 7 szt. 10 4rurka j.w. rozm. 7,5 szt. 60 5rurka j.w. rozm. 8 szt. 30 6rurka j.w. rozm. 8,5 szt. 10 7rurka j.w. rozm. 9 szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET I - sprzęt jednorazowego użytku dla o/Anestezjologii Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjno - nosowa do intubacji długoterminowej z drugim światłem do podawania Suraktantu na 2,5 bez mankietu. Rurka z otworem Murphego wykonana z materiału termoplastycznego, znacznik głębokości na rurce, gładkie zakończenie rurki, linia RTG widoczna na całej długości , sterylna szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1worki do zbiórki moczu - o poj. 2000ml z odpływem, posiadający zastawkę antyrefluksyjną, , sterylny, z bezigłowym portem do pobierania moczu, mozliwość stosowania do 7 dni,zawór spustowy poprzeczny, dren odporny na skręcanie, załamywanie, długość drenu powyżej 1 m. szt. 3000 2Worki do zbiórki moczu o pojemności 2000 ml z odpływem , sterylne dobowe,zastawka antyrefluksyjna , zawór spustowy poprzeczny,drenodporny na skręcanie , załamywanie. szt. 5000 3Jednorazowy pojemnik do zbiórki moczu z plastikowym kołnierzem, zastawką antyzwrotną, o pojemności 1000ml. szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Wieszaki do worków do dobowej zbiórki moczu o poj. 2000ml, standardowe, plastykowe (opak. 100 szt.) op. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Okularki fizelinowe do fototerapii dla noworodków, jenorazowego użytku, miękkie, dobrze mocowany długi rzep, dodatkowa regulowana poprzeczka przebiegająca przez czaszkę od skroni do skroni szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Filtr do żywienia pozajelitowego noworodków i małych dzieci, zwiwerający linię 10 cm przed i 5 cm za filtrem, membrana 1,2?m; z samoodpowietrzaczem, płaski, łatwy do umocowania szt. 170.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do portów dostępu, zakrzywiona pod kątem 90o, o specjalnie wyprofilowanym zakończeniu, posiadająca giętkie opłatki do mocowania, wężyk oraz zacisk, służąca do podawania długotermiowych wlewów 20G x 20mm i 22 G x 20 mm szt. 250 2Igła prosta do portów dostępu o specjalnie wyprofilowanym zakończeniu 24G x 25mm do wlewów krótkoterminowych szt. 180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1opaska identyfikacyjna - dla noworodka i małego dziecka; miekka, obrzeża gładkie, nie uszkadzające skóry nowordoka szt. 3400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2opaska identyfikacyjna - dla dorosłych szt. 3700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.szpatułka laryngologiczna - drewniana (wyliczenie na opkaowanie a 100 szt.) op. 130.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET III - Sprzęt jednorazowego użytku- sprzęt niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.kieliszki do dozowania leków - jednorazowego użytku o pojemności 30 ml op po 100 szt op. 1700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1maska krtaniowa z pompowanym klinowym mankietem, wyprofilowana w kąt 90o, z dostępem do żołądka, posiadająca zabezpieczenie przeciwko wklinowywaniu się naglośni w postaci płetw oraz z możłiwością wentylacji do 30cm / H2O - rozm. 3.0 szt. 10 2.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 10 3.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.maska krtaniowa z pompowanym mankietem z zabezpieczeniem przeciw wklinowaniem nagłośni w postaci silikonowych pasków z luźnym niewbudowanym drenem z żelem na bazie wody i strzykawką w jednym opakowaniu rozm. 1.5 szt. 5 5.maska krtaniowa j.w. - rozm. 2.0 szt. 5 6.maska krtaniowa j.w. - rozm. 2.5 szt. 5 7.maska krtaniowa j.w. - rozm. 3.0 szt. 10 8.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 10 9.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET IV - Sprzęt jednorazowego użytku -maski krtaniowe Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.maska krtaniowa do trudnych intubacji typu Fastrach jednorazowa z żelem i strzykawką w jednym opakowaniu z możliwością intubacji pacjenta z pompowanym mankietem, luźnym niewbudowanym drenem i zabezpieczonym przed wklinowaniem nagłości w postaci ruchomego języczka (trwale odkształcona z uchytem) rozm. 3.0 szt. 3 11.maska krtaniowa j.w. - rozm. 4.0 szt. 3 12.maska krtaniowa j.w. - rozm. 5.0 szt. 3 13.zbrojona rurka intubacyjna jednorazowa z wyjmowanym łącznkiem ISO z miękką silikowaną końcówką i jednorazowym intubatorem w komplecie. Kompatybilna z maską rozm. 3.0 szt. 3 14.zbrojona rurka j.w., kompatybilna z maską rozm. 4.0 szt. 3 15.zbrojona rurka j.w., kompatybilna z maską rozm. 5.0 szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kateter do odsysania pola operacyjnego sterylny z końcówką do zabiegów ortopedycznych dren długości 300cm; dwa filtry, pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia- -papier szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sonda gastrostomijna jednorazowego użytku wykonana z silikonu, przeznaczona do długotrwałego żywienia. Posiada oznakowanie głębokości ze skalą w cm, posiada balon, centralnie położony otwór końcówki dalszej oraz otwory boczne minimalizujące zatkanie sondy. Ruchomy krążek do umocowania sondy. Część dalsza sondy posiada trzy wejścia, dwa z nich zamykane korkiem. Centralne wejście służy do podawania pokarmu, boczne do płukania sondy i podawania leków, a trzecie wejście z samouszczelniającym zaworem wypełnianiu balonu długość 17 cm, balon 30 ml CH 22 szt. 5 2.J. w. długość 17 cm, balon 30 ml CH24 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Obłożenie do artroskopii, sterylne o wymairach 230cm x 320 cm ze zbiornikiem na płyny, podłączeniem ssaka, organizatorem przewodów, wykonane z materiału wodoszczelnego (próbka 1 szt.) szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Organizator przeewodów sterylny o wymiarach 14 x 4 cm, pakowany indywidualnie (próbka 1 szt.) szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET VII Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Zestaw drenów płuczących z dwiema igłami przekłuwającymi, kompatybilny z aparatem Karl Storz znjadującym się na wyposażeniu szpitala (hiteroskopia) szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET II - Sprzęt jednorazowego użytku różny ZADANIE 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 Regulator przepływu regu - flo - regulator przepływu do infuzji grawitacyjnych, przeznaczony dla roztworów z szerokiego zakresu lepkości, z szerokim zakresem regulacji prędkości przepływu od 2ml/h do 3,50ml/h. szt. 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.